|
||||||||
|
||||||||
Українці все більше віддають перевагу магазинам із самообслуговуванням, втрачаючи інтерес до неорганізованої торгівлі при купівлі продовольчих та непродовольчих товарів.
78% жителів міст з населенням понад 50 тис. чол. здійснюють основну частину покупок в супермаркетах, гіпермаркетах і "магазинах біля дому" (проти 68% в 2008 році). Про це свідчать результати дослідження ринку роздрібної торгівлі України, проведеного компанією GfK-Ukraine в листопаді-грудні 2011 року, передає ЛIГАБiзнесIнформ. Серед українців зростає частка прихильників сучасних форматів торгівлі. 45% жителів міст з населенням понад 50 тис. чол. назвали супермаркет основним місцем покупок і 25% - невеликий магазин із самообслуговуванням ("магазин біля дому") (проти 39% і 16% в 2008 році). Такий перерозподіл було досягнуто, кажуть дослідники, за рахунок падіння популярності ринків (з 22% в 2008 до 15% в 2011 році) та зниження прихильності до гіпермаркетів (з 13% до 8%). Разом з тим було встановлено, що 26% українців, отримуючи рекламні матеріали поштою, читає їх. Половина всіх опитаних зовсім не отримує таких матеріалів, причому в східному регіоні таких 62%, а в Києві - лише 30%. З усіх рекламних акцій, що проводяться роздрібними мережами, найбільшу симпатію викликає зниження ціни, відзначають експерти. Частка тих, кому подобається така акційна механіка, зросла на 14% протягом 2008-2011 років. Втім, знижується інтерес до всіх інших акцій, зокрема, дегустація, гарантованого призу за покупку певної кількості товару і "примотки", додали в GfK-Ukraine.
Погода, Новости, загрузка...
Загрузка... Другие новости по теме:
|
Последние новости
|
|||||||
|
||||||||
|