точка духовной кристаллизации украинского общества

“Мир прост. Все сложности в голове”. Станислав Овчаренко

  • 

Анна Ященко “Мислячі” Забужко та Сверстюк - за Януковича!

Оксана Забужко - підтримує ксенофобське "проти всіх" на користь Януковича

Оксана Забужко - підтримує ксенофобське "проти всіх" на користь Януковича

УНІАН

Передмова головного редактора

У попередній статті я писав про інфантилізм наших майстрів слова чи пензля (які плутають слово з думкою, логічним мисленням). І до чого це призводить.

Оксана Забужко, якщо коротко, закликає нас усіх проігнорувати вибори у другому турі - і наводить довжелезну відповідь - з якої ясно: вона, Оксана - справжня українка та високоморальна людина - тому згодна не йти на вибори, віддавши владу до рук Януковича.

Адже заклик не йти на вибори стосується ЛИШЕ прибічників Тимошенко - але аж ніяк не Януковича. Там, у тому таборі сумнівів нема - тільки за Федоровича! Лозинський?Ми не знаємо, що дійсно мало місце - але підозрюю, що це - тільки передвиборчий привівд проти етнічної неукраїнки Тимошенко - тобто, з ксенофобських міркувань.

У попередніх статтях я неодноразово доводив, ДО ЧОГО століття назад довели народи Російської імперії “владрі духу” та “буревісники”! Забужко, до того ж - професональний філософ.

Нагадаю фахівцеві: Був собі дуже талановитий київський філософ Густав Шпет. І що ж? Його фаховості не вистачило не тільки попередити суспільство про навалу тоталітаризму - але сам “теж захотів стати марксистом” - і не дав себе виштовхати себе філософським пароплавом 1922 року за кордон.

Результат?

Він у свій час отримав кулю у потилицю десь у 1938 чи 1939 році.

Те саме стосується фахового історика Михайла Грушевського, який вже був виїхав з більшовицького “раю”. Та ні ж - повернувся, щоб загинути.

Багатознання розуму не навчає.

Треба ще й МИСЛИТИ.

Нехай Забужко чи історик Кульчицький поїдуть у наше можливе майбутнє - на Донбас, а ще краще - в путінську Росію - там наше можливе майбутнє, якщо оберуть Януковича.

Евген Сверстюк… Якщо він не розпізнав ницість Ющенка - ніякий він не мудрий чоловік - а лише “робить мудре обличчя”  як Кіса Воробьянінов. Якщо януковичі прийдуть до влади - інтелектуали швидко перетворяться на вчених клоунів. Хіба що добре оплачуваних!.

У нас багато майстрів робити застигле, нерухоме обличчя, яке лише видається мудрим - як у Януковича.

Тоді він роз,яснить нам різницю між Ахматовою та Ахметовою, Гоголем та Гегелем, Бабелм та Бебелем…

Адже кримінальник одержить у власні руки силові структури держави не для захисту самої держави. Згадаймо, що член-кор по математиці Борис Березовський теж був протеже Путіна.

Де Путін - і де Березовський?

Але в історії Росії  були також гарні “прогнозисти” - росіяни Іван Бунін, Зіваїда Гіппіус, Мережковський, українець Дмитро Чижевський…

Не можна поділяти думку західних політиків та політологів, що демократія в Україні - незворотна. Фальсифікації - наочні та беззаперечні навіть зараз. Виборці ЗНОВУ поділилися по географічним, тобто цивілізаційним ознакам.

Отже - фактично - чи по цинічному мотиву, чит по інфантильному складу духу та мислення - ці три “мислителя” - за Януковича та за стан країни до Помаранчекої революції. І далі - до стану Росії-2.

Поздовровляємо -так хотів сам Віктор Ющенко з часу “Меморпандуму Ющенко - Янукович” 2005 року.

Станіслав Овчаренко

Оксана Забужко, письменниця:

УКРАЇНА – ЦЕ МИ, І МИ КАЖЕМО ЇМ СВОЄ КАТЕГОРИЧНЕ “НІ”

Не підтримую жодного кандидата. По-перше, це єдиний спосіб “не грати з шахраями в азартні ігри” – і не ставати перед Богом і історією співучасником усіх минулих і майбутніх злочинів новообраного/ї. Адже “галочка підтримки”, хоч-не-хоч, дорівнює особистому поручительству, це “рекомендація на роботу”, якою ви приймаєте на себе повну відповідальність за рекомендованого, і за пролиту з його/її згоди кров у тому числі, – ні, дякую, я не збираюсь “брати на себе” ні по-звірячому побитих восени 2004-го, ні невинно убієнного “звільненим на власне бажання” депутатом Лозинським Володимира Олійника, і один Бог відає, що там іще на сумлінні в наших “недоторканних законом” кандидатів (перефразовуючи Стайрона, “якби мені хоч краєм ока дали глянути на той фільм, який їм покажуть у день Страшного Суду, я блював би до кінця своїх днів”). Узагалі, коли йдуть розборки між кримінальними групами, то природно для порядної людини заявити про свою непричетність до жодної, – це, так би мовити, морально-етичний мінімум.

По-друге, з суто прагматичної точки зору, ця “третя графа” дає громадянам останній правовий важіль впливу на кримінальну владу. Відмовляючи їй у легітимній підтримці, ми одночасно вбиваємо двох зайців – новообраному/ній демонструємо той латентний, “прихований” Майдан, якого він/вона ніколи не зможе “купити”, а решті світу – окупаційний характер цієї влади: тільки-бо у випадку багатомільйонного “проти всіх” можна буде не соромитися новообраного/ї, а чесно і з гідністю говорити так, як говорили американці за другого Бушевого президентства: “Я дуже люблю мою країну, але, на жаль, владу в ній захопила зграя бандитів”. Інакше кажучи, “відвід” обом кандидатам – найдієвіший спосіб заявити на весь голос, що Україна – це таки не “вони”: не “зона”, “не бордель”, не “група захвату” газотранспортної системи: Україна – це ми, і ми кажемо “їм” своє категоричне “ні”. Поки що – мирне…

Це надзвичайно важливий механізм демократії – оця “третя графа”, і дуже добре, що ми її зберегли (у Росії вже скасували!). Тому для мене найбільша інтрига другого туру – побачити, скільки виявиться цим разом в Україні громадян, які, не піддаючись на облудний радянський мемовірус “двополярності” (”ты за белых или за красных?”), свідомо зроблять отой “третій вибір”: громадянське суспільство – проти кримінальної влади. Пам’ятаю, що на виборах 1999 року (Кучма – Симоненко) таких знайшлося близько 900 тис. Якщо тепер виявиться на порядок більше, можна буде порадіти: значить, ці роки для України пройшли немарно, нація подорослішала – і “нагнути” її буде зовсім не так легко, як гадають “кукловоди”.

Олекса Негребецький, перекладач:

Я ВИБИРАЮ МІЖ СУРМОЮ І ДРЮЧКОМ

Олекса Негребецький, перекладач ясно розуміє політичну дилему

Олекса Негребецький, перекладач ясно розуміє політичну дилему

Сиджу

зараз, чухаю потилицю… Варіантів у мене два. Або голосувати проти всіх або підтримувати не-Януковича. Я прекрасно усвідомлюю, що став жертвою маніпуляцій і дію зараз не розумом, а рефлекторно. Отак зуміли вибудувати маніпулятори ситуацію, що я мушу йти й голосувати за Тимошенко, тому що Янукович з його командою, з усім цим кодлом – Табачниками, Левчинками – у наступні ж півмісяця після інавгурації позбавлять мене роботи й засобів до існування. Особливих симпатій у мене немає і до протилежної сторони. Через те я зараз вибираю між сурмою і дрючком, яким мене битимуть по голові. То краще пожити трошки.

Настрій песимістичний. Недоробили, недопрацювали й ми, кого ви назвали інтелігенцією. Так само й наш нинішній Президент. Усі його ногами копають, але він добряче постарався, щоб знищити національно-демократичні партії, рухи. І тепер нема йому на кого опиратися, і не було кому його відстоювати в першому турі.

Олександр Ірванець, письменник:

Олександр Ірванець, поет - фактично підтримує Януковича

Олександр Ірванець, поет - фактично підтримує Януковича

ВВАЖАЮ

СЕБЕ ВІЛЬНИМ ВІД “МОРАЛЬНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ”

Думаю, що в другому турі не буду голосувати. Це принципове питання. Не хочу бути причетним до того дерибану, який відбуватиметься далі. В ідеалі це справді могла б бути якась велика масова акція непокори, якби люди просто не пішли на дільниці. Але наше законодавство все одно вважає переможцем того, хто набере максимум від мінімуму. Тому це нічого не дасть.

У першому турі я голосував за кандидата, якого дійсно підтримував. Це Віктор Ющенко. Я входжу в ті 5 відсотків, які хотіли дати йому, хоч і такому-пересякому, ще один шанс. Він не пройшов у другий тур. Зараз вважаю себе вільним від “моральних обов’язків”.

Думаю, вибори зроблять без нас. І переможе та політична сила, яка на це заслуговує. Коротше, “вона” переможе.

Петро Гончар, директор музею Івана Гончара, художник:

Петро Гончар, художник - не можна ігнорувати вибір - інакше буде Янукович

Петро Гончар, художник - не можна ігнорувати вибір - інакше буде Янукович

ЯКЩО

ХОЧЕТЕ, ЩОБ ПРОЙШОВ ЯНУКОВИЧ – НЕ ГОЛОСУЙТЕ НІ ЗА КОГО

Одні мислячі люди хочуть, щоб пройшов Янукович. А інші мислячі – щоб Тимошенко. Якщо ви мисляча людина, яка хоче, щоб пройшов Янукович – не голосуйте ні за кого, він і так пройде. А якщо хочете, щоб пройшла Тимошенко – голосуйте за неї. Отакий у нас “великий” вибір.

Я голосуватиму за Тимошенко

Станіслав Кульчицький, історик:

ТИМОШЕНКО НАГАДУЄ ХАМЕЛЕОНА

Станіслав Кульчицький - фактично - за Януковича

Станіслав Кульчицький - фактично - за Януковича

Багато

хто думає, що пройшов перший тур і закінчилося життя. Але ми ставимо себе в надто велику залежність від політичних подій. Ясна річ, хто б не прийшов до влади тепер – це всього лиш Президент. А в нас далеко не президентська республіка. У нас є парламент. Будуть парламентські вибори, будемо знову обирати. Ми вже звикли до цього.

Кожен сам для себе вирішив, за кого голосувати. У першому турі я голосував за Ющенка. Хоча я прикро розчарований. Слова були як завжди правильні, а ось дії і вміння діяти – це зовсім інше.

Я працюю в Інституті історії. Я теж брав участь у подіях на Майдані і є, так би мовити, “помаранчевим”. Але гадаю, що це вже минуло. Потрібні зовсім інші кольори, щоб намалювати портрет українського суспільства.

Хто буде у відносинах з Росією, Європою і Америкою більш гнучкий, толерантний, винахідливий? Думаю, Тимошенко. Вона мені нагадує хамелеона. Вона змінює позицію відповідно до ситуації. Але вона також здатна впливати на події. А це – риса лідера.

Іван Драч, письменник:

Іван Драч, письменник "я - за Юлю, бо вона - з Майдана"

Іван Драч, письменник "я - за Юлю, бо вона - з Майдана"

Я

ЗА ЮЛЮ, БО ВОНА З МАЙДАНУ

За Юлю треба голосувати. Бо іншого вибору немає. Хто в нас із Майдану лишився? Тільки Тимошенко.

Хто не хоче йти на вибори – той підтримує Януковича. Це ясно. Тому треба Юлі допомагати.

У першому турі я голосував за Ющенка.

Євген Сверстюк, публіцист:

Євген Сверстюк - "мудре обличчя" Віктора Ющенка, прибічник Януковича

Євген Сверстюк - "мудре обличчя" Віктора Ющенка, прибічник Януковича

ЯКЩО

ГОЛОСУВАТИМУ, ТО НЕ ПІДТРИМАЮ ЖОДНОГО

Сьогоднішні вибори всі формулюють як вибір між меншим і більшим злом. І всі сперечаються, котре зло більше. Смішна ситуація…

Не йти взагалі – це є позиція, це є право, і будь-яка людина може реалізувати його.

Я ще не визначився, чи голосуватиму. Для мене дуже важливо було проголосувати в першому турі. У мене були принципи, цінності. Я голосував за Віктора Ющенка. Другий тур – це для мене не є істотним. Якщо й голосуватиму, то не підтримаю жодного – відповідно до мого сумління.



18 Ответов to “Анна Ященко “Мислячі” Забужко та Сверстюк - за Януковича!”

  1. VY Says:

    О, как…

    Интересно, где были эти высокоморальные умники в первом туре? А-а, понятно, они голосовали за любимого Ющенко, ЗНАЯ, что тот гарантированно пролетает. (Если НЕ зная — то, извините, умными людьми их назвать невозможно).

    Теперь они призывают голосовать против всех или же вовсе не ходить на выборы, ЗНАЯ, в чью пользу будет такой выбор.

    И тут возникает вопрос о высокоморальности персонажей. Думается, это как раз последыши того социального слоя, который В.И.Ленин небезосновательно называл политическими проститутками.

    И зря они говорят о морали. В обычных проститутках еще можно искать какую-то мораль. У этих — никак.

  2. Don_Vovoan_ Says:

    Нет-нет, Ленин называл интеллигенцию, - гАвном, именно вот так!!! и с тех пор сей продукт не изменился

  3. Yuri_D Says:

    В більшості так званої “гуманітарної” (дивне слово, чи не так?) “інтелігенції” (друге дивне слово, якого не зустрінеш в інших мовах) логічне мислення недорозвинене, як правило, з математики, фізики, хімії ці люди мали двійки в школі.
    Окремо виділив би екзальтовану О.Забужко - це ж який цинізм треба мати, щоб сидячі в якійсь теплій західноєвропейський кав’ярні пропонувати людям відмовитися від вибору, від шляху до тієї ж західної цивілізації, де вона чомусь проводить часу набагато більше, ніж в Україні!

  4. faber Says:

    Как писал Шаламов: “толкать блатным романы…”. Собственно все на что они способны…

  5. SergiyS Says:

    Yuri_D Says:
    Январь 27th, 2010 at 14:00
    В більшості так званої “гуманітарної” “інтелігенції” логічне мислення недорозвинене, як правило, з математики, фізики, хімії ці люди мали двійки в школі.
    Окремо виділив би екзальтовану О.Забужко - це ж який цинізм треба мати, щоб сидячі в якійсь теплій західноєвропейський кав’ярні пропонувати людям відмовитися від вибору, від шляху до тієї ж західної цивілізації, де вона чомусь проводить часу набагато більше, ніж в Україні!

    Погоджуюсь!

  6. Соло Says:

    Хочу додати ще одного “культового” українського письменника Андруховича. Читайте на сайті Главред:
    http://glavred.info/archive/2009/12/31/183051-5.html
    Читайте коментар до статті Справжноьго письменника щодо Забужко. А мені окрім сУму додати нічого . Слова закінчилися.

  7. Rostyslav Says:

    Абсолютно погоджуюся з коментарем від Юрія_Д. А від себе хочу додати ще те, що талант - результат дисгармонії особистості, успішність в одній сфері обертається дисгармонією в іншій.
    Тому, такий підхід є принципово хибним, коли дехто вважає, що успішність в одній сфері можна перенести автоматично на експертний рівень у всіх сферах. Навіть такий простий приклад про те, що дуже багато чудових письменників світу були ніякими журналістами говорить про дуже багато.

  8. Rostyslav Says:

    тому, продовжуючи свою думку, хочу зазначити, що якщо в інтерв*ю письменник говорить не про літературу, не про своє ремесло, то таке інтерв*ю є ніщо іншим, як розмова звиклої ординарної людини, яким би талановитим пис=менником він не був, отже *цінність* думки Забужко є не більшою цінності думки будь-якого шаріка.

  9. Rostyslav Says:

    а ще Забужко у нас є радником президента по культурі і мистецтву, і робить це зовсім не за бездурно… а ми всі знаємо, яку позицію по виборах займає наш президент. от і все сходиться…
    а тепер скажіть мені хто-небудь, чи ви чули, щоб при президентові, скажімо, сша були радники від мистецтва чи літератури???

  10. Тарас Says:

    Такий заклик з боку Забужко (при всій моїй повазі до її творчості, ) - то просто злочин! Бо найлегше - проти всіх і совість чиста! Але не час бавитись у начебто чисту совість, коли різниця між кандидатами все ж є, хай і суто символічна. А саме символічна різниця страшенно важлива, і Забужко, котра наваяла про це гори текстів (ЯК тепер їм вірити?!), не може цього не усвідомлювати: бо ж одна з кандидатів, що б ми не казали, все ж не носій відверто ЗЕКІВСЬКОЇ культури, (тільки ж здається з цього почали вибиратись! І вже не помічаємо різниці і важливості цієї різниці?!), бо не проголошує введення двомовності і розшматування на регіони, бо може тверезо мислити і пристойно висловлюватись, бо принаймні декларує (а декларція це теж важливо, бо це таки залежність від думки виборців і сприйняття західними політиками!) національні та європейські цінності (ТОЙ же відверто ігнорує, а отже нічим і близько себе не з”вязує!), і зрештою просто освічена людина. Як потім можна буде казати дітям: “Вчися і будь чемним”, якщо у школі на стіні буде висіти портрет тупого кримінальника! Це ж уособлення країни і її моралі! Як для свого народу, так і перед іншими державами! На цю людину, хочемо чи не хочемо, буде взоруватись увесь народ! Її поведінка, висловлювання, стануть моделлю котра, так чи інакше, але таки буде наслідуватись! А своїм пилатівським жестом , п. Забужко штовхає країну і людей таки на НАЙГІРШИЙ варіант, бо ж прислухаються до неї саме її прихильники - потенційні противники Януковича, тоді як його прихильники будуть мати все це в носі! То й що, що ми остаточно зганьбимося перед усім світом, закреслимо Майдан, станемо суцільною зоною! І я буду в такій країні доживати життя! Зате у Забужко і Сверстюка буде “чиста совість”! Молодці! Шкода, але здається здоровий глузд і жива совість відступають в людині під надпотужним тиском інтелектуалізувань “чистого розуму”.

  11. Естонець Says:

    Дякую Ивану Федоровичу Драчу за чітку громадянську позицію, голосувати “ні за кого” …нонсенс!!! Це віддати козирі в руки каталам…..!

    пи.си. Івану Федоровичу привіт з Таллінну…

  12. Виктор Says:

    Почитайте о Забужко и Драче то, что они не рассказывают никому. А то “дякую, дякую”
    http://varjag-2007.livejournal.com/1328932.html

  13. dfn Says:

    А я вважав і важаю, що в першому турі КОЖНИЙ мав право визначатися, як йому подобається. Я б хотів і навіть сподівався, що з”явиться “третя сила”. Але так не сталося. Я знаю не з газет, а з прямого спілкування, як негативно сприймає діловий світ бизнес і таке інше і Європи і Азії синього Януковича. Я знаю, що то є за ним. Я також розділяю, що є Донбас і “За Донбас”. Не хочу і казати - не знаю, як вести пеерговори, як спілкуватися із будь-ким, якщо за тобою таке одоробло є Президентом.
    Тому, всіх прихільників третьої сили за кликаю ЗАРАЗ НЕ МЕНШЕ 70% За ЮЛІЮ ТИМОШЕНКО
    Потім, у нормальній країни - ми знов уопділимося і визначимося за ДОБРЕ та ЩЕ КРАЩЕ.
    ЮВТ у виступі щодо освіти, щодо податкової системи, щодо майбутнього розвитку країни мені відповіла. ХОЧ ВІДПОВІЛА, позитивно відповіла, а отже РОЗУМІЄ ПРОБЛЕМИ.
    ЯК РЕАЛІЗУЄ _ ТО ПОДИВИМОСЬ, треба надати ЇЙ шанс.

  14. dfn Says:

    Соло - спеціально прочитав ваш ілн на АНдруховча, але ж то б уло 02.01.2010 - ЗОВСІМ ІНША СПРАВА.
    Вибір треба робити зараз. А так - чесно - йому-то проблем не буде. В Європі,як вдома,хоче в Україну. Все вирішують гроші, бо квитки ж треба купувати. То нехай, заробив - хай катається. Я також ммаю поки таку можливість, також заробив. Також бачив від Криничної та Авдеївки до Лондона та Праги. То що з того? А як бути тим, хто не має такої можливості? Як заробити просто на життя в цій країні, проте ДУМАВ президент Ющенко? У нього було 5 років. Щось не бачу я 5 млн робочих місць. І нетреба там про Кремль - ЧИМ ВІН ЗАВАЖАВ знизити кредитні ставки, знизити податковий тиск й тощо? Пусте базікання - привело тільки відторгнення навіть співчуваючим людом тих тем. І нетреба нас всіх в дитсадок записувати - ХТО ТАКИЙ АНДРУХОВИЧ? ПУП ЗЕМЛІ? Так і пре зверхність із таких ось “володарів душ”…Як казав наш дід із анектода: “Усе добре, а все ж таки що таке ФАРГЕЛЕТ?”

  15. Гольденберг Says:

    Так, один на 10 розумників є розумним. То що ж ми хочемо?

  16. Фотина Says:

    Дуже дякую за спробу чесності. ПРикро, що ми зовсім втратили моральні авторитети. На жаль, вся дріб’язковість Забужко і Андруховича - тепер вже незаперечний факт. Сверстюк, який називає себе дисидентом, а чинить і говорить як повністю заангажована людина, займається словоблуддям. Знову треба слухати голоси Європи, за браком своїх. Лякають вибором між страхом і соромом - та невже ми таке вже залякане покоління, що не дамо собі раду з енергійною і визнаною у Європі Тимошенко? То що ж тепер - байдуже показати чисті руки і відразу взяти на себе ярмо сорому? Забужко любить повторяти слова Лесі - “краса змагання хоч і без надії”. Але насправді вона втекла з бою. І насамперед побоялась взяти на себе відповідальність за вибраного президента після горе-месії. Треба рухатись вперед. Без Ющенка, без Сверстюка, без Забужко та інших Пілатів. Дякую Богу, що не почуваю себе одинокою у своїх переконаннях.

  17. жидобандеровец Says:

    “Одні мислячі люди хочуть, щоб пройшов Янукович.” дебильная политкорректность. это не люди а скоты. и мыслить они могут не лучше бандюковича, а тот как известно сего дара лишён.
    кто ясно мыслит - ясно излагает. я не понимаю как диаспора общается с подобными забужками. эти нацпредатели должны почувствовать всеобщее презрение

  18. валентина кореиз,.ялта Says:

    шановне товаристово, дуже тяжкий вибир
    шаную забужко. сверстнюка. але маю свою думку
    в 2004-ому були симьею на майдани

    сегодня по гололёду через ангарский перевал преодолели 120 км. утром первыми проголусуем за Тимошенко, тут же уедем снова в кореиз. под ай-петри. где правят регионы. знаем ЧТО ЭТО ТАКОЕ реально. будемь на изб. участках наблюдателями от общ. организаций, Юля промежуточнй этап. жизнь не заканчивается, Украина есть и будет. Сегодня в Ялте на Поликуровском холме с другим общ. организациями высадили 100 саженцев крымской сосны - нет засторойкам регионов, есть разные методы борьбы СЛАВА УКРАИНЕ

Оставить комментарий