Путинский суицид и совещание в Кабмине

 img.jpgВчера, 15 января в помещении Кабмина Юлия Тимошенко совещалась с главами администраций и мэрами городов.

Интересно, что не слышно было не только воинственной риторики против Путина и России, но и вообще имена Путина или Медведева почти не упоминались. Бешеная психическая атака Кремля здесь на совещании не чувствовалась.

Деловая и спокойная атмосфера. Всё.

Не удивительно: Правительство Украины неплохо подготовилось к путинскому демаршу Нового Года. Пока танки Путина продвигались к Тбилиси – правительство ЮВТ думало о запасах топлива в газохранилищах. Даже мировой экономический кризис не нарушил общей закономерности:

Украина готова к позиционной экономической войне, Россия – нет.

Никак нельзя разумно объяснить военное вторжение России в Грузии при плачевном состоянии российской армии, честь которой сохранила ещё большая неготовность воевать самой грузинской армии.

Но на другом фронте, экономическом, Россия в прошлом году несла сплошные потери, завершившиеся мировым экономическим кризисом и падением цен на нефть и газ в 3-4 раза.

Поэтому сегодня Украина пожинает плоды своей дальновидной политики, а путинская Россия «в пожарном порядке» вынуждена бороться с последствиями авантюристической политики внутри и вне России.

Особенно бесит Кремль, что он сам попал в им же расставленную ловушку: закупить газ по повышенной цене в Средней Азии – чтобы потом, при падении мировых цен этот газ далее передавать на Запад СЕБЕ В УБЫТОК.

От большого ума.

Но это не всё: Россия за годы высоких цен на газ и нефть так и не модернизировала промышленность и даже не развила саму нефтегазовую промышленность. То есть действовала по логике арабских государств – доходы от нефти вкладывать не в развитие, а в проедание.

Крохи с олигархического стола привлекли любовь российского населения к своему правителю.

Я уже писал ранее : пока цены на нефть и газ высоки – Путин гений и герой. Как только цены упадут – он обязательно станет «тираном и диктатором».

Пришло время становиться «тираном и диктатором». А очень не хочется.

В этих форс-мажорных обстоятельствах Кремлю остаётся перевести страну из режима «экономического кризиса» в режим «тягот военного времени».

Если Россия действительно на 70% (ну пусть на 40-50%%) не может обеспечить себя продуктами питания, подобно Сектору Газа Палестины, то нужно ЗАТКНУТЬ РОТ критикам путинского режима в условиях «враждебного окружения». Кремлю срочно нужно перевести страну в режим осаждённого лагеря –тогда можно перейти на карточную систему распределения продуктов питания, посадив недовольных.

medium_236641.jpgДля этого нужно назначить главного врага. Им естественно является Украина – которая «по недоразумению», что называется «сдуру» стала независимой, да ещё и демократической страной.

Уже два года я писал и пишу – что двум славянским странам не ужиться: или Украина погубит Россию своим историческим примером – или Россия попытается поглотить Украину в своём имперском нутре.

Третьего не дано.

Как-то мало вспоминают, КАК путинская Россия на устаревших самолётах и кораблях пытается провоцировать Запад на агрессивные заявления и действия. То подлетят к границам Великобритании или Норвегии, то зацепят границы Финляндии… Запад или отмахивается от России как надоедливой мухи, или юмористически воспринимает морские круизы военных российских кораблей в Венесуэлу…

Но России придётся идти по стопам арабских экстремистов – которые тоже пытаются угрожать миру наступлением мусульманского халифата. И при этом выглядят комично – не могут справиться с миниатюрным Израилем. Лучший способ избежать комизма – начать убивать и убивать себя самим.

Смерть всегда серьёзна – даже от клоуна и самого клоуна.

«Смеха боится даже тот, кто уже ничего не боится» (Николай Гоголь)

Для арабских террористов, слабых в военном отношении, остаётся импровизировать – или УБИВАТЬ САМИХ СЕБЯ. Россия ТОЖЕ не может убивать – по той же «арабской» причине.

Остаётся начать убивать себя.

«Мёртвые срама не имут» (князь Святослав)

Путинская Россия сегодня срочно нуждается в каком-то национальном герое - который «погиб в борьбе с проклятыми бандеровцами» - такой себе русский вариант «Хорста Весселя» для гитлерюгенда. И, конечно, в песне-гимне. Этот герой должен жить не в России, а в Украине – простой русский парень, хорошо работавший, любивший свою девушку и своих родных… Но «однажды тёмной зловещей ночью…» - и так далее.

Кремлю нужна не просто армия, а армия идеологически настроенная на агрессию. Нужно срочно так изменить духовную атмосферу в стране – чтобы оправдать нехватку продуктов питания и товаров первой необходимости. Троцкому, журналисту и политику, удалось создать боеспособную Красную Армию всем на удивление.

1186413732_30508250x2501.jpgПочему бы не повторить опыт?

Не получится – «идеалистов» мало.

Очень сложно одних заставить бесплатно копать окоп, в то время, как другие успешно осваивают Куршавель Лондонград или горы Швейцарии.

Обидно.

Не получатся и массовые репрессии. Тут Лимонов прав: массовые репрессии предполагают множество фанатиков, искренне верующих.

Причём все эти мероприятия нужно делать СРОЧНО!

В то время, как Украина может в противостоянии не торопиться. Более того – правительству Тимошенко выгодно как раз ЗАТЯГИВАТЬ переговоры с Москвой. Время работает не на Россию, а на Украину. Если правительство Путина ведёт самоубийственную политику – не надо к нему агрессивничать – достаточно ему не мешать – оно само себя съест.

У Украины нет серьёзных долгов перед Россией. С Западом Украина контрактов о поставках газа НЕ заключала – и Западу ничего не должна. А обязательства России Украины не касаются – и все это понимают.

Украина вообще может с Западом не вести переговоры: «Есть газ – качаем, нет – не качаем».

И всё.

О том, что «Украина проиграла информационную войну» можно не думать. Время работает против России.

Поэтому совещание глав администраций и глав городов в Кабмине проходило в спокойном режиме. Главные цели совещания:

1. Минимизировать последствия мирового экономического кризиса

2. воспользоваться выгодами этого экономического кризиса

3. Свести к минимуму зависимость Украины от поставок из России

4. Модернизировать промышленность и ЖКХ.

5. Вести подготовку к Чемпионату 2010 года

6. помощь украинской армии в оснащении техническими и другими средствами (надо понимать – и свести к минимуму кооперативные связи с Москвой).

В этом русле ЮВТ поставила задачу в кратчайший срок составить планы перевода предприятий и ЖКХ с газа на уголь, мазут и ядерное топливо. То есть свести к минимуму зависимость от поставок из России. Она сказала, что из всех запасов газа – 17 396571.jpgмлрд. кубов полностью оплачены. (Всего – около 30 млрд. кубов).

Удалось накопить 5 млн. тонн энергетического угля.

Факт диверсии со стороны России – попытка прогнать газ по трубам, которые связаны с газохранилищами с запада на восток самой Украины - воспринят спокойно: Украина ждала чего-то подобного – это уже была «штатная ситуация». Поэтому ЮВТ очень спокойно похвалила технических специалистов «Нафтогаза» по нейтрализации путинской инициативы по замораживанию Юга и Востока Украины.

Акция Кремлю не удалась – а моральные потери огромны – прежде всего для самого Кремля. Ничего не говорила ЮВТ и против путинских патриотов – регионалов, которые хотят сделать из Украины Россию-2. Регионалы – ТОЖЕ ведут сомнительную политику самодискредитации – как сторонники интересов России в Украине.

Интересы Кремля и партии регионов в данном случае совпадают: регионалы и путинцы всеми способами стараются дискредитировать Саакашвили и Ющенко. Они, конечно, не подарок – но они избраны НАРОДАМИ – именно этим невыносимы Путиным и Медведевым – ведь и тот и другой выбирались путём массовых фальсификаций…

То есть они сами нелегитимны.

ЮВТ спокойно рассматривала вопросы преодоления искусственной инфляции украинской валюты и торговой монополии на продажу сельхозпродукции. Крестьяне не могут продать свою продукцию – а в городе всю торговлю захватили супермаркеты с уже заранее назначенными ценами и откатами местным властям.

Украина, как никогда ранее, имеет неплохой запас зерна прошлогоднего урожая. Но - проблемы сохранения урожая на элеваторах, которых не хватает. И монопольно высокие цены по обслуживанию.

Зернотрейдеры очень похожи на «зернорейдеров»…

ЮВТ сильно заинтересовал факт разнобоя в ценах на продукты 1957991.jpgпитания по стране – часто в в 2-3 раза (напр. Херсонская и Ивано-Франковская области)

Так что, кроме зависимости от России – вторая опасность для Украины - монопольные цены «своего» олигархата. И совпадение его целей с целями путинской России.

Она коснулась того, что инфляция гривны – искусственная, которая уничтожает и инвестиции, и ипотеку, и кредитование производства. Курс гривны на доллар не должен превышать 6 – 6,5. Остальное – чистая спекуляция.

Так как мировые цены на нефть упали – есть возможность накопление дизельного топлива для сельхозработ – и местные администрации должны помочь создать эти запасы.

Россия сама создала проблемы с перекачкой газа и тянет время. Есть возможность выждать и добиться меньшей цены за газ, так как его цена привязана к цене на нефть. Украина может ещё подождать.

На этом совещании призвали продлевать кредит не до сбора урожая – а позже, когда цена на зерно повысится (в октябре, ноябре и декабре).

Хуже всего пришлось строительной отрасли. ЮВТ признала здесь роль государства – но только в строительстве жилья высокой степени готовности – и никак не офисов или жилья элитного.

Экономическая агрессия России – конечно, неприятна – но она преодолима путём мобилизации внутренних ресурсов. Так что Путина можно рассматривать экономическим воспитателем Украины – так сказать «от противного». Наступает момент, когда даже уличному хулигану от политики приходится отвечать за свои поступки.

Вот и приходится Путину, что называется «включать дурака» на международных переговорах…

Интересно – много ли знает история дипломатии таких примеров?

А пока Украина выступает как альтернатива деспотической имперской России. Примерно как Южная Корея показывает пример Северной, Западная Германия – ГДР, Тайвань, Гонконг и Сингапур – материковому Китаю. В Украине производство росло вопреки цена на нефть с газом, а не благодаря им.

И правители не ходили в гениях – ни Ющенко, ни даже Кучма.

В самой России исторически была альтернатива московко-ордынской диктатуре и восточно-деспотической цивилизации. Это республики Новгорода и Пскова. Это – дворянская вольница Речи Посполитой…

normal_rf48536951.jpgВ истории России именно деспотизм показал свою военную эффективность – удалось разгромить Псков, Новгород, саму Польшу, Украину…

Но рано или поздно недостатки восточно-деспотического общества дали себя знать: экономическая и чисто военная неэффективность. Дореволюционная Россия тоже не была на пути демократического развития: государство, точнее Двор, вступили в сделку с международным капиталом ЗА СЧЁТ своего национального капитала.

Поэтому Россия и погибла на пике экономического подъёма.

Путинская Россия НЕ извлекла уроки ни из царского периода катастрофического развития, ни из советского.

Тупо вернулась жить по устаревшим цивилизационным правилам – царским – по целям, чекистским – по методам…

Украина уже НЕ имеет за собой российской традиции восточного деспотизма – можно начать «с чистого листа».

Повторим: история и культура Украины начинаются здесь и сейчас – есть шанс и для граждан Украины ВСЕХ национальностей – русских в том числе.

Надо только не мешать Кремлю в их суициде.

 

Поддержи твой сайт!

Комментариев 77 to “Путинский суицид и совещание в Кабмине”

  1. Ostap Says:

    Наша економіка споживає надмірно високий обсяг газу — 70 мільярдів кубів щороку. Це майже в п’ять разів більше, ніж Польща, яка має значно потужнішу економіку. Ми споживаємо більше газу за Італію чи Іспанію. За такого неефективного використання цього ресурсу ми не можемо уникнути залежності.

  2. Полковник Вешняк Says:

    “Украина уже /…/ – можно начать «с чистого листа».”

    “…история и культура Украины начинаются здесь и сейчас …”

    Україна, тобто її історія і культура почалася вже давно, дуже давно і, дякувати Богу, не зникла і продовжує жити , відроджуватись і розвиватись.
    Якщо починати «с чистого листа С. О.», то Україна, аж ніяк не є “tadula rasa (лат.)” і територія держави Україна не є полігоном “здесь и сейчас С. О.” для “начинать С. О.” чергові експерименти з новомодних теорій “модернізаці” історії і культури.

  3. Vecino Says:

    Кацап, як завжди, співає пісню: “гни свою линию”. Споживає забагато газу якраз таки восток. Та і вже не такі цифри. Надіюсь пуцьвінська політика приведе їх “в чувство”. Як новоявлених олігархів, так і “местное население”. Чомусь я і мої сусіди змогли на свої зарплати і пенсії встановити автономне опалення, утеплити будинки, а східні злидні чекають поки їм “государство” допоможе. Ментальность, видете ли…
    Нарешті з’явився Полковник. Правда, дещо не в гуморі, напевно йому “никто не пишет”.
    Але якщо серйозно, то від Вас, як чоловіка освідченого та адекватного, хотілось почути свою версію подальшого розвитку України.

  4. Ostap Says:

    to Vecino http://observer.sd.org.ua/news.php?id=13208 (21:12 20.12.2007)

  5. faber Says:

    Полковник, якщо вірно пам/ятаю анархіст-індивідуаліст, і до Маркеса жодного відношення не має, він хтось інший, я поки не зрозумів…. А те що в не в гуморі, то це вже точно))) та хіба хто в гуморі буде…. А провокувати Полковника на написання маніфесту то вже зайве: живіть по совісті, перед пройдисвітами не принижуйтесь і несправедливість, як явище не визнавайте от і весь розвиток України.

    Україна - не математична формула. Перш за все це люди, які називають себе українцями або не називають… величні і мерзенні за своєю суттю…… наразі мерзенних більшість.

  6. dfn Says:

    Vecino, ви будете здивовані, але в багатьох домах Донбасу тепліше, ніж в київських. Навіть можу відкрити вам секрет, що коли в тих містах вимкнули назавжди гарячу воду, то люди віднайшли інші рішення. Особливо в приватник будинках. Ви знаєте в них також є руки, голови, і вони також вміють працювати. А покидьки є всюди. Такщо давайте спокійніше - люди всюди різні, в кожній частині є й погані й ледачі. Ще скажіть мені, що десь там на заході аж п”яниць немає, а “гламурному” Києві бомжі не риються на смітниках, в студентських гуртожитках не палять “травку” тощо. А те, що газу Схід споживає більше - ну то що ж поробиш - вся важка індустрія там. Ви колись-небудь бачили як працює листопрокатний стан? Як працює прес зусиллям на 10 000 тон із поковкою тон на 150? Як ту поковку нагрівають у печі для термообробки? Як виготовляють той же валок для прокатного стану диаметром 2000 мм? Як виливають якусь заготовку тон на 100? Скільки для того всього потрібно. Як варять сталь? Як вона тая рідка сталь “грає” у ковші? Як виготовляють труби для тих же газогонів диаметром 1427 мм? Це все - Схід. Якщо вважаєте, що то все вже нетреба - то за тим міліони людей. Треба думати, як вирішувати загальні проблеми, а не кидати каміння до садиби один одному. ВИ бачили хоч десь якусь програму дій та стратегічного розвитку як Сходу так і Заходу? Чому полковник має те вирішувати? ЧИ він відповідальний за найвийший в Світі рівень питомого споживання газу в Україні? Увесь наш інформаційній простір заповнений всякими фірташами та іншими пройдисвітами та гнилими лементами ромчиків безсмертних та інших кислинських. Якась зграя недовчившихся уродів вирішує долю країни, а ми хапаємося за чуби, щоб довести один одному, що саме наш урод кращий. Ось тут проблема, а не в тому, що Схід не такий, як Захід.

  7. киянин Says:

    “гламурному” Києві бомжі не риються на смітниках, в студентських гуртожитках не палять “травку” тощо. ” - а звідкіля вони в столиці з”явилися???
    ..це ж не кияни…
    бо в Києві навіть смітники “найсмачніші” в Україні ))))
    кількість ВУЗів - найбільша,та й рівень акредитації - найвищий.
    ..закордонних студентів багато.
    “в багатьох домах Донбасу тепліше, ніж в київських.” -LOL!

  8. info Says:

    “Путинский суицид ” на Брянщине:
    Брянский сталелитейный завод - с 1 января работают не все цеха, склады переполнены нереализованной продукцией. Мартеновские печи остановлены, если их в ближайшее время не запустят, весь завод может быть распущен в неоплачиваемые отпуска. Запланировано сокращение 40% человек. Это при том что на заводе работает около 5000 человек.
    Брянский Машиностроительный завод, ещё один завод гигант, производящий вагоны для РЖД, работает с ноября по трёхдневному графику. Из-за невозможности сбыть продукцию, с января месяца, завод остановлен, до 2-го февраля. Массовых сокращений пока не было, но слухи ходят. Брянский Автомобильный завод, практически не работает, нет заказов.
    Заработки рабочих значительно упали, люди разбегаются сами. Брянск-Холод, остановлен полностью, ещё с ноября прошлого года. На Брян-конфи, значительные сокращения среди обслуживающего персонала, но основные цеха пока работают, трудности со сбытом, большая часть продукции лежит на складах. Строительные заводы, а их в Брянске несколько - ЖБИ-стройкомплект, большая часть цехов закрыта. Половина персонала рабочих, собрана в одном цехе, остальные сидят по домам. Завод Силикатного кирпича, провёл сокращения среди рабочих, уменьшив их количество на 30%.
    На Фокинском Цементном заводе, были массовые сокращения ещё в ноябре, перед Новым годом сократили почти всех оставшихся, работает всего одна печь.Не далеко от цемзавода есть небольшой городок - Шибинец. Местные жители которого работают в основном на этом заводе. После всех этих сокращений, по улицам и подворотням городка, начали разгуливать компании подвыпивших молодых парней, оставшихся без работы. Обывателям стало страшно высунуть нос на улицу, как сказал мне один местный, работающий в Брянске, я только из дома и до остановки автобуса, а больше никуда не хожу - страшно.

  9. Marzazil Says:

    Мне кажется это не совсем точно. На эту тему имеется несколько мнений. И у каждого человека со своим мировоззрением свое мнение.

  10. DBmGA Says:

    Пане dfn! Ні в якому разі не збирався когось принижувати. Про опалення будинків нагадав мені сюжет 2006 року з Алчевську. Наскільки я пам’ятаю, з 18 тис. квартир автономне опалення було встановлене у трохи більше 100. І це не найбідніше місто не тільки на сході.
    І про яку програму дій та стратегічного розвитку ти говориш? Зри в корень, як сказано у Пруткова. Поки пройдисвіти при владі, люба програма не варта бумаги на якій написана.
    Пане faber! “живіть по совісті” на жаль у цьому світі мало.
    А від Полковника хотілось би почути звіт про пророблену роботу. Біля місяця назад він нас покунув з обіцянкою зайнятись громадською справою.

  11. Vecino Says:

    Пане dfn! Ні в якому разі не збирався когось принижувати. Про опалення будинків нагадав мені сюжет 2006 року з Алчевську. Наскільки я пам’ятаю, з 18 тис. квартир автономне опалення було встановлене у трохи більше 100. І це не найбідніше місто не тільки на сході.
    І про яку програму дій та стратегічного розвитку ти говориш? Зри в корень, як сказано у Пруткова. Поки пройдисвіти при владі, люба програма не варта бумаги на якій написана.
    Пане faber! “живіть по совісті” на жаль у цьому світі мало.
    А від Полковника хотілось би почути звіт про пророблену роботу. Біля місяця назад він нас покунув з обіцянкою зайнятись громадською справою. Так що звіт на стіл.

  12. faber Says:

    Пане Vecino, в чому претензії до Полковника? Це щось особисте? Прочитайте мої дописи на цьому сайті і кращого звіту, саме по громадській роботі, Ви від Полковника не знайдете. Так що звіт Полковника, якщо не на Вашому столі, то на цьому сайті 100%.

    Щодо “живіть по совісті” - мало…. то вже у кого яка совість чи гідність…

  13. dfn Says:

    Киянину _ То ж і погано, коли столиця жирує у голодній та холодній країні, так, що туди на смітники збігаються бомжи із всіх сторін. Не в тому призначення столиці, а тим більше такого міста як КИЇВ.
    Щодо індівідуального опалення в багатоквартирних домах того ж Алчевську - мало? А що в Києві багато? Завтра із таким креативним мером і в Києві можливо померзнуть всі теплотраси, як внутрішні, так і зовнішні. Теж саме сталося і в АЛчевську - просто там крали ще зухваліше.
    Я так вважаю, що ви мою думку зрозуміли.
    Ще раз - десь у Уренгої якісь росіяни видобувають газ. Він потім йде тисячі км газогонами, які обслуговують кваліфіковані люди. Потім приходить до України - і також тисячи км, гтс, люди . Далі акумулюється в природних підземних сховищах. І ось якийсь Фірташ заявляє, що там 11 млрд кубів- то ЙОГО. Навіть за ціною 100 доларів - це 1 100 000 000 доларів. Він сам визнав, що ще 15 років тому був безробітний. Звідки такі шалені гроші у людини? Риторічні питання - до кого?

  14. Vecino Says:

    Та Бог з ним з полковником. Просто хотілось зняти з хлопця стрес, але видно не вийшло.
    Щодо совісті… Я бачу Ви дійсно укаїнець, але до всіх вищезгаданих достоїнств необхідно додати здатність діяти.

  15. Ostap Says:

    Вчера Марина Сорока, пресс-секретарь Юлии Тимошенко, сообщила, что теперь Украина до 2010 года будет платить за кубометр газа не $179,5 как в 2008, а «европейскую цену со скидкой в 20%». С России при этом будет брать за транзит по прежним расценкам. А с 2010 года страны начнут рассчитываться друг с другом по-европейски. Почему бы просто не назвать цифры, раз все так прямо и открыто?

  16. Энди Says:

    Почему бы просто не назвать цифры, раз все так прямо и открыто? — типа Вы не понимаете, что европейская цена будет меняться на протяжении года, и НИКТО не может предсказать, какая она будет? Реальность состоит в том, что в первом кварт 2009 Украине не нужно покупать газ (та хоть по 1000!), а потом цена гарантированно упадет. Главное, что нашу ГТС удалось отстоять. Посредника убрать - уже большая победа. А льготная транзитная цена на 2009 (и только!) год - это видимо та уступка, на которую пришлось пойти Юле, чтобы позволить Газпрому спасти его лицо. Думаю, что где-то так…

  17. dfn Says:

    І я згоден з Энди. Давайте платити росіянам за їх роботу. Нехай Газпром - теж не дуже благодійна компанія, але все ж таки то їх внутрішні справи, як платити своїм власним працівникам у тому ж Уренгої. Подумайте про тих, хто там зараз несе вахту - тим більше там 50% виходців з наших країв. Нам з ними не має чого чубитися. Так справедливо, а не якомусь “благодійнику України”, який навидумував, бачьте, схем. При тому маю сумнів, що він хоч в очи бачив туж ГТС або хоч простий ПЗК. Одне це - перемога Юлі. Далі - є власний видобуток - його більш ніж достатньо для комунального сектору і споживання людьми. ПОвинна бути помірна й ціна та лічильники. А підприємства - нехай платять СПРАВЖНЮ ціну - тільки це змусить модернізувати обладнання. А то маємо “льготну” ціну на газ, а вироби будь-які імпортуємо із Європи - бо Дешевше наших. Я на власні очі бачив прокатне виробництво у тій же Англії - і нічим чудернацьким воно мене не здивувало. Навпаки, в кращі часи у нас організація була кращою. Просто в них печі експлуатують 3-5 років та модернізують, а в нас все ще з часів “гороха” залишилося. Для того вигран час - перший квартал бо є повні газосховища. Замість скорочення та звільнення людей - краще б призупинили виробництво та концентрувались на модернізації, аніж волати про “високі ціни”. Та тут такі перспективи - запустити ланку за ланкою власне виробництво…АБи воля була.
    Браво, Юля! Беручи до уваги ще той шалений тиск від “благодійників”, безсмертні “Ножі” в спину. Політика - містецтво компромісів. Дай їй Бог довести справу до завершення!

  18. Энди Says:

    Да, я думаю, что в течение ближайших 10 лет (как выяснилось) мы будем еще не раз вспоминать с гордостью и благодарностью эти переговоры и их результат.

  19. Олеся Says:

    Рабская газовая позиция Украины в обмен на дешевый российский газ была большим сдерживающим фактором для развития нашей экономики и производства и для последующей интеграции в Европу. Холуев не любит никто, даже те, КОМУ они служат.
    Избавление от посредника и переход на рыночную (реальную) цену - это ВЕЛИКАЯ и ГЛАВНАЯ победа Украины, прежде всего для самой Украины!
    Это - будет способствовать тому, что к нам будут относиться как к равным!
    Это - заставит и научит нас применять новые и энергоемкие оборудование и технологии!
    Это - СВОБОДА и НЕЗАВИСИМОСТЬ нашей страны!
    Это - большой шаг на пути к цивилизованному ЕС!

  20. Энди Says:

    а главное - перестанут тыкать в лицо при любом разговоре “а мы вас спонсируем, так что извольте помалкивать”

  21. Vecino Says:

    А я думаю что не так всё отлично. Этот кризис показал что мы предоставлены сами себе. Европейских чиновников не интерисовала подноготная кризиса - им нужен был газ (Украина должна качать при любых условиях даже себе в убыток, даже если перемёрзнет полстраны). Как здесь не вспомнить 33 - жрали хлеб задёшево и не давились , хорошо зная, что забран последний кусок, у вымирающих людей.
    Сечас, после подписания контракта на десять лет прокачки, мы никому не нужны. Даже Турцию примут в ЕС, а нам припомнят отсутствие газа (сам Баррозу пообещал).
    Теперь немного бухгалтерии.
    1 - первый квартал нужно платить по 360 дол. При нынешнем положении дел вряд ли проплаты как предприятий, так и населения и соцкульбыта будет 100%. Значит есть два выхода - брать у НБУ (банки не имеют таких объёмов наличности чтобы прокредитовать), но вряд ли МВФ разрешит, второй - не платить. Тогда вступает предусмотренная в контракте предоплата. Соответственно - цена газа растёт ещё больше.
    2 - Непонятно зачем в контракте законтрактировано обязательсво купить 60 млн.куб. м. газа. Сейчас страна физически не потребит такое колличество - опять штрафы.
    3 - на рынок страны практически даром запущен русский посредник с 25% рынком. Наверняка ему достанутся платёжеспособные “сливки”. Нафтогаз опять подсядет.
    4 - страна осталась опять на вторых ролях на 10 лет. Не предусмотрена даже с 2010 года продажа Россией газа до границы с Украиной, а дальше - нам платят европейцы.
    5 - о “скидке” на газ трандит каждый, даже Тимошенко, но почему-то все молчат о стоимости транзита (баланс по скидкам не сходится как минимум на 1 млрд. дол.)
    6 - и т.д.
    Я вижу как Тимошенко поставила жирный крест на своей карьере. Даже диву даёшся как люди умудряются просвистать накопленый за годы капитал. Даже Мороз тут не составит ей конкуренции.

  22. Энди Says:

    События последних лет показывают: если вам кажется, что Тимошенко что-то “просвистала”, значит вы не знаете всех обстоятельств. Мне кажется, что в ближайший год произойдут резкие (и даже “очень резкие”) изменения на международной арене газового и энергетического бизнеса, при которых этот договор окажется пустой бумажкой. Единственной выигравшей стороной где-нибудь в 2010-2012 гг может оказаться, как это ни странно, именно Украина. Попомните мои слова. Хотя, может быть я и ошибаюсь…

  23. Энди Says:

    В следующем году ставка за транзит российского газа по территории Украины будет составлять около $3 за тысячу кубометров на 100 километров. Об этом сообщает агенство УНИАН со ссылкой на заявление министра топлива и энергетики Украины Юрий Продана.

    По его словам, в следующем году цену на “голубое топливо” для Украины будут определять по специальной формуле и уже без всяких льгот и скидок. Но Украина сможет, в свою очередь, повысить ставку за транзит российского газа более чем в полтора раза - до $3 за тысячу кубометров на 100 километров.

    “Около 3 (долларов) будет ставка на транзит в 2010. После проведения всех расчетов – это, возможно, 2,7-3,2. Я бы не считал среднюю ставку на транзит. Каждая страна и каждый субъект, имеющий соответствующее соглашение с “Газпромом”, имеет свою формулу и свою определенную цену. Украина имеет, по договоренности, соответствующую формулу, по которой будет рассчитываться ставка на транзит”, - заявил Продан.

    Как я предполагал (см. выше)…

  24. Петро Says:

    2 Олеся
    Підтримую Вас. Якби Ви ще й українською це написали, це було б вдвічі яскравіше!

  25. dfn Says:

    Вважаю за доцільне відповісти Vecino.
    Стосовно Європи та 33-го кажете вірно. Тому – йдуть вони собі геть. Вони ще раз довели, що за великим рахунком ні на що не здатні, та боягузи. Нащо нам такая Європа? Ще раз повісити собі на шиє нових чиновників у Брюселі, які знову будуть давати нам „цінні вказівки”. Вірно, в газовому конфлікті обійшлися без них. Якщо уважно придивитися, то постраждалі всі ті „бувші сателити Москви”. Стара Європа особливо тим не переймалася.
    1 – На перший квартал Тимошенко завбачливо зробила колосальні запаси газу у сховищах. За що на неї невтомно кидалася уся „президентськая рать” з літа до 1 січня. Нічого закупати практично нетреба. За газ повинні платити НАШІ підприємства, тоді жодних боргів не буде. Не будуть – хай зупиняються, від таких користі не має. Як дорого – беріть приклад з англійців та фіннів – ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ.
    2. Не знаю, про які 60 млн кубів мова. Якщо 60 млн – то це один день споживання.
    3. Який ПОСЕРЕДНИК запущений на ринок? Навпаки – посередника викинули. Якщо маєте безпосередньо ГАЗПРОМ – то він не посередник. Ще раз повторимо. Якщо підприємтсва будуть купувати у ГАЗПРОМА на пряму – хай йому й сплачують. НАФТОГАЗ буде НАПРЯМУ ж настільки купувати менше. Які проблеми? НІЯКИХ ПРОБЛЕМ – ЯКЩО ПЛАТЕЖІ ЙДУТЬ ЧЕСТНО ТА ПРОЗОРО, А НЕ НА „ВИРГИНСКИЕ ОСТРОВА” та тощо.
    4. Як можна зробити те, проти чого і ваш постачальник, і ваша Європа? Давайте чіткіше розберемо, що ви пропонуєте. Споживання Європи 120 млрд через Україну. + 55 млрд власних. Отже, Юля мала заявити що вона на Східному кородоні купуватиме (ви пишете о продаже Россией) усі 175 млрд з передоплатою, а потім фактично перепродає Європейцям за вищими цінами. В ГАЗПРОМі, що вже зовсім ідіоти? Вони весь час наполягали на ЗАБОРОНІ РЕЕКСПОРТУ. Ваша схеми то є прямісінький реекспорт.
    Виходить, що Тимошенко мала сама про таке взяти і заявити: ось так, Європейці – будете у мене на Східному кордоні купувати, а ви – ГАЗПРОМ – тут продавати. Юля – молодець, але не Всевишній, її можливості обмежені домовленностями із партнерами. Врешті – то є „головний біль” Європи. Хай за себе думає.
    5. Покажіть, шановний, баланс транзита та скидок на газ простою арифметикою, не робить голослівник заяв.
    Повторимо ще раз – Україна повинна і має всі можливості скоротити споживання газу імпортного ВДВІЧІ, а отже й оплату за нього. Транзитні об”єми при тому залишається на тому ж самому рівні. Працювати треба тут в Україні, і все буде гаразд.

    6. І тому подібне. Повторю – у таких умовах Юля зробила найкраще з можливого. Станьте подумки на її місце…

    Похоронила кар”єру так похоронила – життя покаже. А усіляких хвірташів і прочую посереднюю кагалу – таки викинула. Значить, Юля найменше ДУМАЛА про власну кар”єру, а працювала на країну. ВИ вже там розберіться, та хоч послідовно її звинувачуйте. То загальний рефрен у її бік: „рветься до абсолютної влади, продалася за ради цього Москві” , то „Я вижу как Тимошенко поставила жирный крест на своей карьере» Тщательнее надо-ть, тщательнее. А, наостанок, скажіть: «Чи не вчились ви із хвірташем в одном класі?»

  26. Олеся Says:

    Петро Says:
    Январь 21st, 2009 at 5:28 pm

    Річь у тім, що батьки у мене - росіяни, і я вчилась в російськомовній школі. Все своє життя спілкувалась тільки цією мовою. Українську розумію дуже добре і, останнім часом, дуже пишаюсь цим. Але відсутність розмовної і письмової практики дуже звужує мій український словниковий запас. Це не дає змоги яскраво і повноцінно висловити свою думку.
    Писала цю відповідь вам хвилин 20. Разів 10 заглянула у російсько-український словник. Але вважаю це дуже потрібним і зовсім не зайвим для себе уроком. Ви змусили мене це зробити. І я вам за це ДУЖЕ вдячна!
    P.S. Тому, якщо знайдете у моєму коментарі помилки або російські слова, то пробачте, будь ласка!

  27. Romanov Says:

    И правда креатив…супер!

  28. Vecino Says:

    Ще б коми мені розставив.
    1. Щодо “закупленого” газу - то в основному це бувша власність Росукренерго переуступлена Нафтогазу Газпромом. Не буду вдаватись в деталі, але його зберігання обійшлось безоплатно Росії і зараз він буде використаний для прокачки газу в Європу.
    2. Якщо помилився з буквами млн. а не млрд. - не варто так тішитись. Об’єми законтрактовані і заплатити в любому випадку прийдеться.
    3. Щодо посередника. Любий, хто мав хоч дотичну справу з газом - знає що таке 25% ринку. Той, хто має цю долю - за рік буде не бідніший за Фірташа. Тим більше що за ним (посередником) стоїть російський капітал. Такі “подарунки” за “спасібо” не робляться.
    4. Не траба робити з себе ідіота. Польша, Чехія, Словаччина і т. д. прокачує транзитний газ і саме їм, а не Росії, споживачі платять за транзит, і не 3 дол. а значно в рази більше.
    5. А тут уже улюблена тобою арифметика. Вирахуй різницю між заявленим тарифом на транспортування 1.6 дол. та хоча б 3 дол. на об’єм газу, що буде прокачаний, порівняй із “скидками” враховуючи, що реально буде закуплено у поточному році не більше 22 млрд. (мільярдів) куб.
    6. За інвестиції в нафтогазову сферу можна забути (а вони ой як потрібні), бо ціла країна позбавлена права експорту газу на 10 років.
    7. Мені начхать, кого вона там похоронила, бо разом з хвірташем вона хоронить країну і вже цього літа ти будеш бачити це на власні очі. Не кажучи вже про наступну зиму.
    На пальцях можна порахувати крупні підприємства, які потянуть такі газові ціни. А про їх конкуренцію на західних ринках можна забути. Накопленого власного газу, який дасть можливість здешевити ціну надовго не хватить.
    Так що 90-і з їх бандитизмом та безробіттям покажуться дитячою забавкою.
    Крім того, я ніколи не був членом БЮТу, хоча й голосував за цей блок послідовно ще за часів Павла Лазаренка. Так що ці дешеві примочки не в мою сторону.

    А надалі, хотілося б надалі бачити більш достойного противника в дискусіях, а не замороченого адепта білого братства.

  29. dfn Says:

    О, так це ви такий потуЖний опонент, пане Vecino ! Аж боюся, тремтююю, як то кажуть. ВИ надзвичайно аж перепотужний опонент! І, звичайно, не заморочений адепт будь-кого.
    Оце “більш достойного противника в дискусіях, а не замороченого адепта білого братства.”=Типовий прийомчик команди “Г” - збити та принизити опонента. Замість того, щоб таки самому взяти калькулятор. А чому ви берете 3 та 1.6? Чому б не 5 та 1.7? Я ж просто симпатизую красивій вольовій жіночці – не бачу тут гріха та „заморочки”. До речі, я весь час голосував за ВО „Свобода”, і також помилявся. Що поробиш.
    1. Відповім по-вашому “Хотілося мати за опонента не пустобреха, який видає за істину в останій інстанції інсінуації фірташевської команди”. А я маю відомости, що теє все не так. За газ у сховищах було перераховано Нафтогазом гроші давно, ще восени. Як того наполегливо вимагав пан Президент. Але РУЕ заборгувало ГАЗПРОМУ, і той вилучив газ для себе. Хазяїн – що хоче те й робе.
    2.Залишимо. Я ж сказав - не зрозуміло про що мова.
    3. 25 % ринку. Газ в межах України можливий тільки від Нафтогазу тепер. Тобто, любий посередник має його спочатку у Нафтогазу придбати, а потім продати нашим підприємтвам. І повиний продати дорожче, ніж власне Нафтогаз. Інакше яка ж йому корсить з того? Чому ж тоді у нього мають купувати? Якщо посередник від Газпрому буде продавати напряму і дешевше - ОК, що поганого, що він зароблятиме гроші та сплачуватиме податки в Україні, а не виводить грошики у офшорки.
    4.Ви явно НЕ ІДІОТ. Тому не полінуйтеся прояснити іншим, “зомбованим” що до чого.
    Я ж повторю - “продати на кордоні України газ, який буде споживати Європа” означає, що саме Україна його повинна купити чи ні? Якщо так - то потім має продати Європейцям вже без росіян. Хіба це не класичний реекспорт? Повторимо, ВИ НАДПОТУЖНИЙ, НЕІДІОТ, НЕЗОМБОВАНИЙ - поясніть нам, слабоумним, що то означає цітуємо: “Не предусмотрена даже с 2010 года продажа Россией газа до границы с Украиной, а дальше - нам платят европейцы.” Якщо це не реекспорт, т о ви таки „іспанський льотчик”
    5. Берем калькулятор. У Європу біжить 120 млрд газу. Щоб його прокачати треба 10%. Тобто, 12 млрд. Ціна на такий газ об”явлена 157.5 доларів. Відстань Україною 1100 км (заявлена). Рахуємо транзит 120 млрд /1000 *1100/100*1.7=2 244 000 000 (два міліарди двісті сорок чотири міліони доларів) Россія платить за транзит.
    12 млрд/1000*157.5=1 890 000 000 (Один міліард вісім сот дев”яносто доларів) ми сплачуємо Росії за технологічний газ. 2 244 000 000 – 1 890 000 000=354 000 000 (триста п”ятдесят чотри міліони доларів) нашого прибутку на транзиті, який можна вкладати у розвиток тої ж системи. Так ариХметика. Але ж можна й ще здешевити, використовуючи на прокачку газ власного видобутку, який ще дешевше.
    6. Інвестиції – тут справа дійсно цікава. Але невже всі 17 років з 1991 аж 2008 Україна тільки тим і займалась, що інвестувала у ГТС? РУЕ лічильниками обладнала вхідні станції? (Посилаюсь на брата президента, який авторитетно заявив, що ні, не має лічильніків, ні не було інвестицій) І ось тільки зараз клята Юлька все відрізала аж на 10 років? Дійсно, жах, жах!
    7. Як плювати та теє, то й нетреба згадувати. А то якость негарно для НАДПОТУЖНОГО – самому-то все одно, а людей чомусь лякає. ВИ ж розумієте, що нам „замороченим” без Юлі й життя не життя. То чого ще й знущатися над слабенькими? В школі першоклашок та дівчаток ображали, мабуть?
    Щодо іншого – тут сказати не має чого – поживемо – побачимо. Якщо НБУ і далі буде грошики без устанку друкувати, то, дійсно, недалеко до 1993-94, пам”ятаю. Пам”ятаю „фіксований курс” Звягільського 12500 купонів за 1 долар, а на „чорному” сьогодні 20 000, завтра 40 000, після завтра ой-ой… 10 000% інфляції, головного банкіра також пам”ятаю. Але – поживемо. Поясніть мені чому наша металургія ПРИ Дешевому газі все одно програвала і європейцям і китайцям? Поясніть мені чому наш експорт метала – переважно так званий „підкат”, на якому розквітлі заводи у Туречині та Іспанії? А тоді хвилюйтесь за тії підприємства.
    Як підсумок За газ треба Платити. Хоча б тому, що в Уренгої його добувають люди. І повинні також заробляти. Платити чесно, згідно визаним у Світі формульним підходам та котировкам вуглеводнів на світових біржах. Хоча для того, що нас весь час не пхали носом - мовляв, ми вас дотуємо, годуємо тощо.

  30. Vecino Says:

    Типовий зразок сектанського продукту. Можна вивчати студентам психологам.
    Ще покусає…

  31. faber Says:

    “dfn Says: “До речі, я весь час голосував за ВО „Свобода”, і також помилявся. Що поробиш….”"

    Бачите Полковнику, а ще коли я казав що Тягнибок пройдисвіт! Отож бо і воно….

    Всі “газові розмови” присутніх, то або побрехеньки або недолугі потугі на поінформованість…

    Результат газових перемов ніхто не побачить до виборів 2010, це є єдиний факт - решта припущення і недолугі потуги на розуміння невідомого, виходячи з особистих уподобань.

    Моя особиста думка: Юля розіграла Україну, як пішака в ендшпілі - подивимось за кого вона мала того пішака. Час покаже.

  32. Vecino Says:

    Пане faber Ви помиляєтесь щодо “Результат газових перемов ніхто не побачить до виборів 2010″. На maydan.org.ua їх можна навіть почитати.
    Тай цей результат у вигляді росту цін, зупинки заводів, банкрутства Нафтогазу можна буде попачити набагато раніше.

  33. Ostap Says:

    «I’ll BE BACK»
    http://obkom.net.ua/articles/2009-01/22.1658.shtml

  34. Ostap Says:

    http://www.rusrep.ru/2009/01/ukraina_editorial/

  35. Ostap Says:

    5-й не элемент
    http://novosti.dn.ua/details/72997/

  36. Ostap Says:

    Понимаете, сегодня поведение интеллигенции гораздо более бесстыже, чем в коммунистические времена. Тогда угрожали, человек мог потерять жизнь, он мог идти на компромиссы ради сохранения жизни своих близких. Мы знаем даже строчки великих поэтов, которые они вынуждены были выдавливать из себя. Сейчас интеллигенция повально идет, как вы совершенно справедливо выразились, «вылизывать все места» режиму не потому, что они боятся. Страшно-то им станет… Им скоро станет страшно тоже. Но пока они все это делают за громадные деньги. Интеллигенция… Образованщина российская не выдержала испытания очень большими деньгами. Потому что тот строй, который начинается сейчас в России, это строй очень богатых людей. Скажем, те десять-пятнадцать человек, которые сегодня правят Россией - современное Политбюро - они же и владеют Россией, прямо или косвенно контролируя финансовые потоки нефтяных и газовых компаний. Да что там развращение интеллигенции?! Шредер, канцлер великой Германии, в лакеях служит у Путина за какие-то жалкие 2 миллиона евро в год!
    Андрей Пионтковский:
    http://www.grani.ru/Politics/Russia/m.146616.html

  37. Pextdate Says:

    Ваш сайт в опере не очень то корректо показывается, а так все отлично! спасибки вам за умные мысли!

  38. dfn Says:

    test

  39. dfn Says:

    Пане faber - інформація щодо всього є доволі доступною, газові домовленості - всього лиш невеличка таємничка. Тут же не наукові дебати, тому пишемо без посиланнь на джерела.

    Принято вважати, що Україна є енергетично дефіцітною країною. Тобто, вона використовує більше енергії, ніж має забезпечення природними ресурсами. За інформацію з The Survey of Energy Resources 2001 [1] стосовно природного газу щодо України є така інформація:
    Розвідані резерви, які можна видобувати (в млрд. куб м) 825
    Виробництво (млрд. куб. м) на 1999 р. 18.1
    Відношення Резерви/видобуток, роки 45.3

    А світові показники є наступними: Резерви/Видобуток = 60 років. [2 ]
    Стосовно нафти такі показники є 46.3 та 40 років відповідно. Крім того, Україна є виробником 3% від світового урановї руди, та 44% електричної енергії виробляється на атомних електростанціях. Має значні поклади вугілля кам’яного та бурого, відновлювальні ресурси у вигляді гидроенергії тощо.Але в той же час Україна є світовим лідером у питомому споживання енергії на одинцю населення чи на одиницю валового національного продукту (в 2.4 рази вище середньосвітового)[3]. (Моє зауваження до останнього - і саме завдяки “дешевому наркотичному газу” та повному безладу у його споживанні та облику. Тому той хто, як вже “психолог” Vecino, волає про “дешевий газ”, як спасіння економіки - насправді - прихований ворог. Якщо хочете дорівнює наркоділеру,який привчає школяриків до “наркоти”) Україна „вже присіла”, тому вихід – так, через „ломку”, але чим раніше – тим краще!

  40. dfn Says:

    Майбутнє виграватимуть тi нації, які найперші усвідомлять ясно кінцеву обмеженість вуглеводнів - найкраще через найвищі ціни на такі ресурси - та винайдуть адекватні відповіді на такі виклики. Якщо ми вважаємо себе спроможною нацією, найгірше за все скиглити про “дешевий наркотичний газ”. Оскільки ніхто ж не хоче до кам”яного віку, то Шляхів тільки два - Енергозбереження, нові відновлювальні енергоресурси. Або - якийсь абсолютно новий ДУХОВНИЙ й технологічний прорив людства. Про останій - надія вмирає останьою, але щось не чутно.

  41. Spessottesep Says:

    Очень интересно!!! Только не очень могу понять как часто обновляется ваш блог?

  42. Vecino Says:

    Я дещо помилявся. На сьогодні шаленними темпами викачується із підземних сховищ газ на технологічні потреби. Обіцяного дешевого газу по 156 не буде (Фірташ не віддасть за так, ще й швейцарську прокуратуру на стражі поставив). Баланс в Нафтогазі звести не можуть (недаремно його керівник зліг з серцевим нападом). Ющенко працює за принципом чим гірше тим краще. Прем’єр все більше по радіо та телебаченні красується. Так що колапс економіки ми будемо мати вже цієї весни. І світова криза тут ні до чого.
    А пану dnf рекомендую ще раз перечитати Новий завіт і Біблію та особливо звернути увагу на заповідь “Не сотвори собі кумира”.

  43. Vecino Says:

    Особисто для пана faber
    http://www.unian.net/ukr/news/news-296814.html
    При цьому вона зазначила, що документи, розміщені в інтернеті, є копіями оригінальних. «Там усе слово в слово написано так, як є», - сказала прем`єр-міністр.

  44. Ostap Says:

    Василь Шкляр: Якщо у владі і є щось українське, то воно маловпливове і не здатне протистояти грошовитій українофобії
    … чому я маю бути інструментом русифікації? Для цього в нас є цілі ватаги ремісників-заробітчан. Вони звикли до такого малоросійського дикунства, коли якесь низькопробне російське «мило» називають українським фільмом тільки через те, що в ньому грають один-два актори з київською пропискою.
    Я багато років працюю над цим романом, бо, крім усього, він потребував серйозного документального забезпечення. Це твір про повстанську боротьбу українців проти радянської влади в 20-х роках минулого сторіччя. Особливо запеклою ця боротьба була в Холодному Яру на теренах теперішньої Черкащини і Кіровоградщини, точилася вона аж до 30-х років. На чорному бойовому прапорі холодноярців був напис: «Воля України або смерть». І ось коли вже скрізь утвердилася радянська влада, коли не лишилося жодної надії на визволення від російської окупації, перед повстанцями-лісовиками постало питання: як бути далі? Тоді одні піддавалися на амністію (їх невдовзі знищували), інші виїздили десь на Донбас чи ще в дальші краї і легалізувалися під чужими прізвищами, ще комусь пощастило втекти за кордон. А були й такі, котрі залишалися в лісі до загину, дотримуючись отого головного девізу – якщо не воля, то смерть. Їх називали залишенцями. Звідси назва роману, яка тепер, сподіваюся, проливає світло на його провідний мотив.
    http://rus.4post.com.ua/kult/122881.html
    P.S. Ось вона причина шановні Vecino, dfn, aber …

  45. Ostap Says:

    А тепер про екологію ….
    КИЕВ, 24 янв - РИА Новости, Андрей Лубенский. Россия в газовом противостоянии с Украиной выиграла тактически, однако может проиграть в стратегическом плане, считает украинский независимый эксперт по энергетическим вопросам Александр Нарбут.
    http://rian.ru/gas_news/20090124/160001110.html

  46. dfn Says:

    Vecino А пану dnf рекомендую ще раз перечитати Новий завіт і Біблію та особливо звернути увагу на заповідь “Не сотвори собі кумира”.
    ТО ви ще богослов на додачу? А це яким боком до того, що поклади вуглеводнів ОБМЕЖЕНІ? ВИ будете здивовані, пане, але Біблія для мене не є аж таким авторитетом. Тому що вона включає в себе і такі «сакральні» тексти:
    (Ветхий Завет, Числа 31:14–18).
    (Ветхий Завет, 1-я Царств 15:3).
    Якщо таке поважне писання „освячує” такі рядки – перечитайте самі – знайдете більше, то й всі інші його посили є сумнівними. Хоча б тому, що те саме розп”яття Христа також є кумир або ідол=зображення людини в образі Бога. Бо не може „людина во плоті” одночасно бути ще й Богом. У сучасному вигляді це наскрізь фарисейська релігія. Так що облиште такі закиди. Залишимо „кумірів” на сумлінні кожного.
    Справа йде про обмежені поклади, що відомо у всьому Світі. І нації реагують на те. Так, у здавалося б „третьосвітної” Бразилії 60% палива для авто – метанол рослиного походження. В США прийнята державна програма переходу на метанол (знову ж таки із відходів буль-якого органічного походження, не з природного газу) 20% авто (включая мережу заправочних станцій) у найближчий час, щоб „убезпечити енергетичну незалежність (!) США” Ось так. А ми 17 років завдяки усіляким зайдам (чи вони там хвірташі чи івченки з ющенками-бойками-азаровими тощо – суть неважлива) билися за „дешевий газ”, сиділи на „газовій голці” та втрачали дорогоцінний час. Але „сколько веревочке не виться – конец все равно будет” Ось він й пришов. Тому ще раз повторимо:
    Майбутнє виграватимуть ті нації, які найперші усвідомлять це - найкраще через найвищі ціни на такі ресурси - та винайдуть адекватні відповіді на такі виклики. Якщо ми вважаємо себе спроможною нацією, найгірше за все скиглити про “дешевий наркотичний газ”.
    Кінець прийшов в першу чергу вам, тим хто не усвідомлює факту – Земля має обмежені ресурси. Пити „кров” її у дешевий та хижий засіб – йти проти Бога, якщо із використанням богослов”я, і кара за це прийде неминуче.
    А на це, пане Ostap „Так, як це роблять інші країни, котрі розуміють, що світ завойовують не танками, не газом чи нафтою, а культурою”.
    Відповім – Але ТІЛЬКИ культурою, піснями, та вишиванками чужих ВІД ТАНКІВ ТА НЕСТАЧІ газу також не захистишся. Як не зуміла захиститися паціфічно налаштованая держава Україна у 20-ті, кинувши на призволяще всіх свої громадян, які хоч і боронилися потім поодинці героїчно, але програли. Потрібно й це усвідомлювати. Знову І культура, І модернова технологічна нація. Одне іншому не протиричить.

  47. pedeef Says:

    Ты как обычно радуешь нас своими лучшими фразами спасибо, беру!

  48. dfn Says:

    http://www.unian.net/ukr/news/news-296756.html here regarding energysaving technologies.

    Ось ознайомтеся ближче. Й не скиглить, працюйте, або хоч не заважайти тим, хто здатен спрацювати над збереженням енергії та над альтернативними джерелами.

  49. Vecino Says:

    Ця прошмандовка умудрилась не тільки трубу з доплатою віддати (Газпром уже почав патякати про продовження договору на 30 років), - завалила і вугільну галузь. На лютий зупиниться більшість шахт - інші будуть працювати без зарплати. Її руки тягнуться і до банківської системи - банкрутство “Надр” - найкращий вихід. Те що на повернення депозитів не буде коштів - не її діло.
    Навкруги одні врагі народа. Залишилось створити своє ЧК із зомбованими на зразок dnf співробітниками - і вперед до повної перемоги.

  50. Оксана Says:

    А я считаю мы должны предпринимать какие-либо меры для экономии газа по всей стране. Безусловно газовая зависимость от России всё-равно будет, но не такой как сейчас. Так что энергетичесое будущее в наших руках

  51. Ковальов Says:

    Панове! Поздоровляю Вас!
    Тепер кожен громадянин України може з гордістю сказати:
    “Росія сировинний придаток України!” Ура!!.

    Є ще одна проблема: треба призначити розумного, відданого БЮТ голову НБУ.
    Він “визначить” такий курс гривні до долару, який буде потрібний.
    Якщо курс гривні занадто підійметься, як результат блискучих перемог вітчизняного експортера на зовнішніх ринках, НБУ додатково надрукує гривні.
    Якщо курс гривні впаде, зрозуміло тимчасово (бо ж клятий президент інфляційну пургу мете), то НБУ надрукує долари!

  52. Faber Says:

    Панове Vecino і Ковальов ваші коментарі вже вийшли за формат сайту. “Її руки тягнуться…” що це за риторика Людочки Янукович? Багато Вам відомо про Надра і ситуацію з рефінансуванням? За Надра турбуєтесь, а така “підтримка” Надра, Промінвесту, Укрпрому і хто там на черзі… закінчиться внутрішнім дефолтом, то вже несуттєве? Щодо газових домовленостей, той розміщений договір повна фігня і жодного значення до реальних домовленостей не має. Домовленості по газу ґрунтуються на політичних домовленостях по 2010р., а це набагато суттєвіше запропонованої цидулки.

    Пане Ковальов, нам всім відомі Ваші глибокі знання не тільки економічних процесів загалом, але і функціонування фінансово-кредитної системи України зокрема. Якби то написав хтось інший я б подумав, що написане є сарказмом, але побачивши Ваше прізвище інформую Вас, що НБУ долари не друкує, то є прерогатива ФРС США.

  53. Ковальов Says:

    Пане faber, мене завжди смішно чути та читати перли: “нам всім відомі”, “всі знають”.
    Ви отримали право відповідати за всіх на сайті?
    Може треба скромніше: “я знаю”, “мені відомо”?

    Що стосується “знання не тільки економічних процесів загалом”, то чи не Ви мене переконували, що одної економічної теорії не існує? Що для кожної галузі потрібні окремі економічні теорії?

    Дякую за комплімент, він хоч і негативний, але переконав мене, що Ви, пане faber, зневажливо ставитесь не тільки до опонентів, а і до всіх хто у чомусь не згодний з Вами.
    Бо відсутність почуття гумору - це перша ознака відсутності розуму взагалі.

  54. Faber Says:

    “Мене завжди смішно чути та читати перли: “нам всім відомі”, “всі знають”” так це Вас від розуму сміх бере?

    Я Вас взагалі ніколи не в чому не переконував, а про відсутність єдиної економічної теорії, то Полковник здається казав і чим він не правий?.

    “Дякую за комплімент, він хоч і негативний…” от у Вас каша голові, де Ви чули про негативні компліменти. Будете продовжувати в тому ж руслі і забезпечити Задорнову ще два три успішних сезони.

    Я не зневажливо ставлюсь, а поблажливо, а Ви мою поблажливість сприймаєте як зверхність, а щоб не комплексувати називаєте зневагою. Ви в собі розберіться, тоді зможете давати більш точні оцінки.

    Політика НБУ злочинна по відношенню до громадян України, іронізувати щодо необхідності змін то є або дурість (але з Вашим почуттям гумору я це виключаю) або тимчасове запаморочення.

  55. Ковальов Says:

    Пане faber, комплімент - це буквально: “те, чого нема”.
    Тобто, це коли людині кажуть неправду.
    Тому не поспішайте збагачувати юмориста Підзаборнова думками.

    І може Ви, з поблажливості до мене, поясните злочинність дій НБУ?
    А якщо точніше, то що повинно було робити і тоді, і що зараз повинно робити НБУ, щоб не бути злочинним? Крім обов’язкового 100% продажу валюти експортерами.

  56. Faber Says:

    “Комплимент (фр. compliment) — это особая форма похвалы,[1] выражение одобрения, уважения, признания или восхищения”…

    Це тільки після пансіонів усьо кажється іним…

    “…що зараз повинно робити НБУ, щоб не бути злочинним?” наприклад застрелитися: “мертві сорому на ймуть”. “Вы хотите открыть дискуссию прямо сейчас?” (с)

  57. Никита Says:

    Похоже мы будем зависимы от России навсегда(, это наверное такая судьба нашей Украины

  58. Полковник Вешняк Says:

    Шановне панство.
    В попередніх своїх дописах, ще раніше я вже характеризував ситуацію, яка останні кілька місяців відбувається на валютному ринку, як наймасштабнішу фінансову аферу за всю історію незалежної України.
    Пропоную на загал матеріал (http://www.glavred.info/archive/2009/01/26/183638-1.html), який, на мою думку, в популярній формі найбільш яскраво ілюструє одну із самих цинічних шахрайських комбінацій за участю НБУ.
    Якщо, хтось побажає розпочати, запропоновану Faber(ом) “дискуссию прямо сейчас (рос.)”, прошу для початку ознайомитись із запропонованим матеріалом.

  59. Ostap Says:

    !!! FLUD !!! Шановні !!! Як на мене, дежавю …
    Я вчера видел раков по пять рублей. Но больших, Но по пять рублей…
    Правда, большие…
    но по пять рублей…
    но очень большие…
    хотя и по пять…
    но очень большие…
    правда, и по пять рублей…
    но зато большие…
    хотя по пять, но большие…
    а сегодня были по три,
    но маленькие, но по три…
    но маленькие…
    зато по три…
    хотя совсем маленькие…
    поэтому по три…
    хотя маленькие…
    зато по три…
    то есть по пять, но большие…
    но по пять…
    но очень большие.
    А эти по три,
    но маленькие,
    но сегодня…
    А те вчера по пять…
    но большие… но вчера…
    но очень большие,
    но вчера,
    и по пять,
    а эти сегодня,
    но по три,
    но маленькие,
    но по три. И сегодня.
    А те были по пять,
    но вчера,
    но очень большие,
    то есть, те были вчера по пять и очень большие,
    а эти и маленькие, и сегодня, и по три.
    Вот и выбирай,
    по пять, очень большие, но вчера,
    либо по три, маленькие, но сегодня, понял?
    Не все, но понял, но не все? Но все-таки понял…
    Хотя не все, но сообразил почти, да?
    Хотя не все сообразил, но сообразил.
    Хотя не все.
    Ну пошли. Не знаю куда, но пошли. Хотя не знаю куда.
    Но надо идти. Хотя некуда.
    Уже три - надо бежать…
    Но некуда… В том-то и все дело…

  60. Ostap Says:

    Юлія Тимошенко скасувала закон попиту і пропозиції
    Це вона зробила у прямому ефірі телепрограми “Свобода слова” на каналі ICTV, відкидаючи звинувачення у тому, що її виплати вкладникам “Ощадбанку СРСР” та підвищення її урядом зарплат призвело до інфляції.

    Прем”єр-міністр пояснила, що підвищення зарплат не може призвести до інфляції, оскільки ціни в нас і так світові. Отже, виходить, що закон попиту і пропозиції в Україні більше не існує, оскільки у всіх державах при тій незмінній пропозиції товару збільшення грошової маси призводить до зростання попиту, а, отже, до зротання цін.

    До речі, пояснювати, чому ціни, які “в нас і так світові”, все ж таки зростають, вона не стала, скромно промовчавши про це. А може Юлія Володимирівна просто погано проінформована і не знає, що ціни весь час її урядування зростали і ростуть навіть зараз?
    http://maidan.org.ua/static/news/2009/1233002977.html

  61. Петро Says:

    2 Олеся
    Шановна пані Олеся! Я дуже вдячний Вам за Вашу реакцію. На жаль, я не доглядав коментарі після того, тому, відповідаю Вам тільки зараз.
    Ви пишаетеся своєю українською, а я пишаюся Вами! Дійсно, саме такі люди, як Ви - це і моя особиста надія.
    Щастя Вам!

  62. Vecino Says:

    На сьогодні все чіткіше проявляється схожість між прихильниками Вітренко і Тимошенко. Їх не цікавлять наслідки дій їх лідерів, ні самі їх дії. Тільки повна відданість. Навіть розмови про енергонезалежність єднають. Вітренко на минулих президентських перегонах щось вякала про чудоустановки які дадуть безкоштовне електрику, і тимошенківці туди ж. От тільки куди будуть дівати щорічно законтрактованих 50 млрд. куб. газу?
    “Домовленості по газу ґрунтуються на політичних домовленостях по 2010р., а це набагато суттєвіше запропонованої цидулки.” - браво… а до 2020 - це супер-пупер. Тим більше що рішення господоського суду фактично розірвало попередні домовленості.
    Щодо банків. Само собою в жовтні була розіграна афера століття в якій нагріла руки обмежена кількість людей. Але з чого вона почалася? - 16 млрд. дол. - точніше 4 млрд. дол. МВФ. Чи були вони на той час потрібні економіці? - навряд. Але всі, в тому числі і уряд про це скромно промовчав. Гроші були поділені між обмеженою кількістю банків, в склад яких входили і підконтрольні бютівським нардепам. Банк Надра виявився просто розмінною монетою у війні між президентом і Тимошенко. В результаті без вкладів залишаться мільйони вкладників, враховуючи що сьогодні дана відмашка на банкрутство в самому банку. Проста арифметика: 10 млрд. депозитів у самих Надрах + 4 млрд. депозитів Укрпромбанку, що явно не дорівнює 3 млрд. фонду гарантування вкладів. Але пана Faber це не хвилює - в нього, більш за все, депозитів немає. Ще тут можна додати 10 тис. безробітних співробітників банку. Але це вже їх проблеми.

  63. Vecino Says:

    Ну і ще одна невелика цитата:
    “Юлія Тимошенко – не Анна Австрійська і ніколи необачливо не порадить народові, який бунтує через нестачу хліба, їсти круасани. Вона розкаже нам про будівництво нового НПЗ, дешеву курятину і бензин з водоростів, про невпинну боротьбу з тими, хто заважає їй вести народ до світлого майбутнього.
    А от всю правду про загрози, які стоять нині перед українською економікою, перед дірявим бюджетом, в якому навіть ДПА бачить “ризик ненадходження” 3,5 млрд. грн, вона не скаже ніколи, тим паче за лічені місяці до початку президентської кампанії.
    Можливо, перший урок, який треба зробити в Україні за умов фінансово-економічної кризи і полягає в усвідомленні того, що часи месій і провидиць минули. Обманюють і обдирають тих, хто хоче бути обманутим і обідраним.”

  64. Ostap Says:

    http://gazeta.ua/index.php?id=280051
    NO COMMENT

  65. Reut Says:

    Долго искал блог на подобную тематику и наконец нашёл. Удивительно что раньше я не знал о его существовании, ведь с давних пор занимался вещами такого рода. Порадовало, конечно, наличие полезной информации лично для меня и я абсолютно согласен со всеми остальными людьми, оставившие свои комментарии в данном блоге. Удобная навигация, думаю, также многих порадовало. Хотелось бы и себе замутить такой блог, да нет время, поэтому легче пользоваться этим блогом. Администратор блога – молодец. Так держать! Всё супер, с огромным уважением отношусь к людям, создающие блоги на такие тематики!

  66. Brezhnev Says:

    Честно говоря, сначала до конца не понял, но со второго раза дошло - спасибо!

  67. Марианна Says:

    Когда же мы уже освободимся от этого “царизма”, больше никак не назовешь такое отношение России к Украине

  68. Plakyillusly Says:

    Очень интересно, но все в будущем хотелось бы еще побольше узнать об этом. Очень понравилась ваша статья!

  69. ratstoff Says:

    Опутеть как интересно, во задвигаете. Класс!

  70. Lerisole Says:

    Интересно и позновательно, а будет еще что-то по этой теме?

  71. neenCebmah Says:

    Огромное вам человеческое спасибо, очень актуальная заметка.

  72. scoota Says:

    очень занимательно было почитать

  73. damexach Says:

    Ваш пост навел меня на думки *ушел много думать* …

  74. Immughsmom Says:

    вы шутите…21 век на дворе, неужели нет ничего достойного внимания, как энциклопедия.Милые мои, вот нет снега в
    гордах, это тоже тема и история, пересмотрите темы.Я почту просматриваю, мне шлют не пойми что, не знаю кто, столько мусора, может оно и нужно, но не в дневнике.Я так понимаю, дневник это часть твоей души.Нам дается право выбирать - пользуйтесь. А информация бесполезной не бывает

  75. Lomominccism Says:

    Опутеть как интересно, во задвигаете. Класс!

  76. shitsSnine Says:

    А Вы не задумывались о том, чтобы параллельно завести еще один блог, на смежную тему? У Вас неплохо получается

  77. линкомаулия Says:

    На Ваш блог знакомый в аську ссылку кинул. Оказалось ,что не зря Понравилось. Тепрь постоянно читать буду

Оставьте комментарий

© 2006, Станислав Овчаренко. Издание "Свет и Тени" Статьи (RSS) и Комментарии (RSS)
Сайт издается с помощью WordPress Publishing Platform.   Web Production by Айди Контент.