Звертаємось до всіх підприємців України і просимо особисто або через свої громадські організації або профспілки , членом яких ви є звернутися напряму до РНБО та депутатів Верховної ради України зі зверненням наданим нижче до якого додати копії всих документів складених територіальними управління Пенсійного фонду України по відношенню до підприємця чи члена громадської організації або профспілки , а саме:
Звернення до РНБО та Верховної ради разом з описом вкладення та повідомленням про вручення їм цього звернення направити на електронну адресу: [email protected] , для фіксації багато численних злочинних діянь працівників Пенсійного фонду України та відслідковування реакції РНБО та Верховної ради для подальшого використання у зверненнях до міжнародних інстанцій для констатації факту встановлення злочинного режиму в Україні .
Президенту України
вул.Банкова, 11 м.Київ , 01220
Прим,єр Міністру України
вул.Грушевського 5 , м.Київ, 01001
Начальнику МВД України
вул.Богомольця, 10, м.Києв , 010240
Голові Служби безпеки України
вул.Володимирьска ,33 м.Київ ,01034
Кожному депутату Верховної ради України
через голову Верховної ради України
Литвина В.М.
вул.Грушевського ,5 , м.Києв, 01008
Громадських організацій України ( або громадян) :
( НАПРИКЛАД )
Правовий простір м.Сєвєродонецька , Луганської області
Правовий простір м. Олександрії , Кіровоградської області
Громадські організації України , як суб’єкти забезпечення національної безпеки , у відповідності до норм статті 4 ЗУ «Про основи національної безпеки України» та своїх повноважень у діяльності громадських організацій визначених ст. 9 ЗУ «Про основи національної безпеки України» звертається за захистом національної безпеки України до всіх суб’єктів забезпечення національної безпеки визначених статтею 4 ЗУ «Про основи національної безпеки України» до органів державної влади , які відповідно до статті 6 ЗУ «Про Раду національної безпеки і оборони України» входять до складу Ради національної безпеки України , а саме: Президента України, як гаранта додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина відповідно до ст..102 Конституції України і як голови Ради національної безпеки і оборони України відповідно до п.18 ст.106 Конституції України , Прем’єр-міністра України відповідно до повноважень по боротьбі зі злочинністю та протидію корупції наданих пп.7 п.1 ст.2 та пп.3 п.1 ст.20 ЗУ «Про Кабінет Міністрів України» , Голови Служби безпеки України відповідно до пп.2 п.1 стю.25 ЗУ «Про Службу безпеки України» подавати органам державної влади, органам місцевого самоврядування, … обов’язкові для розгляду пропозиції з питань національної безпеки та Міністра внутрішніх справ відповідно до основних завдань на захист їх прав і свобод, законних інтересів громадян встановлених ст.2 ЗУ «Про міліцію» .
Законом України статтею 1 «Про основи національної безпеки України» визначено, що загрози національній безпеці це наявні та потенційно можливі явища і чинники, що створюють небезпеку життєво важливим національним інтересам України у тому числі і у сфері пенсійного забезпечення.
Статтею 3 цього закону визначені об’єкти національної безпеки , а саме:
«людина і громадянин – їхні конституційні права і свободи;
суспільство – його духовні, морально-етичні, культурні, історичні, інтелектуальні та матеріальні цінності, інформаційне і навколишнє природне середовище і природні ресурси».
Та статтею 5. ЗУ « Про основи національної безпеки України» визначені основні принципи забезпечення національної безпеки , а саме:
пріоритет прав і свобод людини і громадянина;
верховенство права;
… своєчасність і адекватність заходів захисту національних інтересів реальним і потенційним загрозам;…
Вибір конкретних засобів і шляхів забезпечення національної безпеки України обумовлюється необхідністю своєчасного вжиття заходів, адекватних характеру і масштабам загроз національним інтересам».
Загрози національним інтересам і національній безпеці України визначені ст.7 ЗУ « Про основи національної безпеки України»
На сучасному етапі основними реальними та потенційними загрозами національній безпеці України, стабільності в суспільстві є:
…у сфері державної безпеки:
поширення корупції, хабарництва в органах державної влади, зрощення бізнесу і політики, організованої злочинної діяльності;
порушення з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування Конституції і законів України, прав і свобод людини і громадянина,
… прояви моральної та духовної деградації суспільства».
Статтею 8. ЗУ « Про основи національної безпеки України» встановлені основні напрями державної політики з питань національної безпеки
у сфері державної безпеки:
…боротьба з організованими злочинними угрупованнями
у внутрішньополітичній сфері:
забезпечення неухильного додержання конституційних прав і свобод людини і громадянина…, створення дійових механізмів захисту конституційних прав людини і основних свобод».
Статтею 9. ЗУ « Про основи національної безпеки України» надані повноваження суб’єктам забезпечення національної безпеки
«Відповідно до Конституції і законів України:
Президент України як глава держави, гарант … додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина … і Голова Ради національної безпеки … України здійснює загальне керівництво у сферах національної безпеки та оборони України; …
Рада національної безпеки і оборони України координує та контролює діяльність органів виконавчої влади у сферах національної безпеки…;
Кабінет Міністрів України як вищий орган у системі органів виконавчої влади …вживає заходів щодо забезпечення прав і свобод людини і громадянина…, національної безпеки України, громадського порядку і боротьби із злочинністю;
правоохоронні органи ведуть боротьбу із злочинністю…;
прокуратура України здійснює повноваження у сфері національної безпеки України відповідно до Конституції України та Закону України «Про прокуратуру України»;
громадяни України … через об’єднання громадян привертають увагу суспільних і державних інститутів до небезпечних явищ і процесів у різних сферах життєдіяльності країни; у законний спосіб і законними засобами захищають власні права та інтереси, а також власну безпеку».
А також від імені виборців , членів громадських організацій звертаємось до кожного депутата Верховної ради України на виконання їх обов’язку встановленого п.1 ст.24 ЗУ «Про статус народного депутата України» «дбати про благо України і добробут Українського народу, захищати інтереси виборців та держави» та відповідно до прав наданих п.12. ст.11 ЗУ «Про статус народного депутата України» «порушувати питання про перевірку діяльності … установ… розташованих на території України і щодо яких є дані про порушення ними законодавства України, про створення з цією метою тимчасових слідчих комісій» відповідно до повноважень наданих пунктом 33 статті 85 Конституції України та ст.11 ЗУ «Про основи національної безпеки України» для здійсненню парламентського контролю у межах, визначених Конституцією та законами України для створення тимчасової слідчої комісії по ситуації , що склалася у Пенсійному фонді України , як виконавця функцій виконавчої дирекції Пенсійного Фонду та його територіальних управлінь відповідно до абз.1 п.12 Прикінцевих положень ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» .
Державою встановлено конституційний обов’язок громадянина сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, виключно встановлених законом (стаття 67 Конституції України).
Пп. 1 та 4 п. 1 ст. 142 ГК України встановлено, що доход суб’єкта господарювання є показником фінансових результатів його господарської діяльності та держава може впливати на вибір суб’єктами господарювання напрямів та обсягів використання доходу через нормативи, податки, податкові пільги та господарські санкції відповідно до закону.
Пп.8 п.1 ст.10 ГК України визначено, що основним напрямком економічної політики, що визначаються державою, є «податкова політика, спрямована на забезпечення … дотримання … конституційних гарантій прав громадян при оподаткуванні їх доходів».
Відповідно до ст.14 та 15 ЗУ «Про систему оподаткування» визначені загальнодержавні та місцеві податки і збори ( обов’язкові платежі) та статтею 16 цього ж закону встановлено, що сплати в державні та інші цільові фонди, які не передбачені цим Законом і мають своїм джерелом виключно прибуток підприємств, який залишається після сплати всіх податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених статтями 14 і 15 цього Закону, можуть бути здійснені лише на добровільних засадах.
Члени наших громадських організацій , громадяни України –підприємці сплачують збір на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України т у складі єдиного та фіксованого податку згідно з п.6 Указу Президента України від 03.07.1998, № 727/98 «Про спрощену систему оподаткування , обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва» та абз.17 та 19 пп.б п.1 ст. 1статті 14. Розділу ІV Декрету КМУ Про прибутковий податок з громадян.
Тому якщо , як суб’єктом господарювання – підприємцями , які самостійно, ініціативно, систематично та на власний ризик здійснює господарську діяльність з метою досягнення економічних і соціальних результатів, одержано прибуток (дохід) у відповідності до ст. 52 та п. 2 статті 55 ГК України, з якого сплачено єдиний податок відповідно до спрощеної системи оподаткування, встановленої Указом №727, і після оподаткування мого доходу державою залишається майно, отримане підприємцями в результаті їх підприємницької діяльності, то це майно, у відповідності до ст. 41 Конституції України та ст. 317 ЦК України, є приватною власністю підприємців і належить тільки їм особисто.
Пп. 4 та 6 ст. 41 Конституції України встановлено, що «Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
Конфіскація майна може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.»
Тому тільки власник майна – підприємець , має право розпоряджатися своїм майном на власний розсуд: чи вкласти його в підприємницьку діяльність, чи витратити на сім’ю, чи на «добровільних» засадах віддати навіть не державному Пенсійному фонду п.1 ст.71 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
Тим більше, що і ст. 1 та ст. 16 ЗУ «Про систему оподаткування» визнається його право як власника майна саме на добровільних засадах робити відрахування на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, яке не внесено до спрощеної системи оподаткування, на якій я працюю і сплачую податки згідно із Указом №727.
Начальником управління ПФУ у м.____________________________ , виконавцем функцій виконавчої дирекції Пенсійного Фонду та його територіальних управлінь відповідно до абз.1 п.12 Прикінцевих положень ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» складено ______________ ( кількість ) Вимог про сплату боргу на підприємців м.____________________________ , а саме :
По-перше, шляхом складення повідомленнь – розрахунків у кількості _______________________ про доплати до мінімального страхового внеску у сумі_____________ у відсутність поданих заяв підприємцями згідно з додатком 28 до Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України встановленої Постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року N 21-1 .
Відповідно до частини 15 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України встановленої Постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року N 21-1 встановлений порядок здійснення доплати до мінімального розміру страхового внеску застрахованої особи ,що підлягала загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню, якими і є платники єдиного і фіксованого податку , яким передбачено ,що :
«15.1. Застрахована особа, яка підлягала загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню або брала добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та бажає зарахувати неповний місяць роботи до страхового стажу як повний місяць, подає до органів Пенсійного фонду за місцем призначення пенсії заяву згідно з додатком 28 цієї Інструкції.
15.2. Працівник відділу надходження доходів на підставі даних персоніфікованого обліку про періоди, за які застрахована особа бажає здійснити доплату до мінімального страхового внеску, складає повідомлення-розрахунок згідно з додатком 29 цієї Інструкції.
15.3. Застрахована особа здійснює доплату в сумі, зазначеній у повідомленні-розрахунку, протягом 10 календарних днів з дня його отримання».
Жоден з підприємців по відношенню до яких управлінням ПФУ у м._________________________ на виконання його функцій виконавчої дирекції Пенсійного Фонду та його територіальних управлінь відповідно до абз.1 п.12 Прикінцевих положень ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», не писав заяви згідно з додатком 28 до Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України встановленої Постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року N 21-1 і те що всі вони отримали повідомлення – розрахунок , без заяви є злочином у кожному випадку скоєним робітником управління ПФУ у міста або районі, що носить склад злочину встановленого ст. 358 ( Підроблення документів ) ; ст.206 ( Протидія законній господарській діяльності).
А так ,як підприємці не писали таких заяв то у них і не виникало обов’язку сплачувати нараховані кошти в повідомленні –розрахунку та не зважаючи на це начальники Управлінь ПФУ поскладали на них у незаконний спосіб Вимоги про сплату недоїмки .
По-друге, без настання кінцевого строку для подачі звітності до Пенсійного фонду таку .як він почався з 01.01.2010р. і закінчиться 01.04.2010р.
Таким чином Пенсійний фонд мав би законні підстави нарахувати ці суми тільки після 01.04.2010р. керуючись пунктом 2.1 розділу II Порядку 2.2. від 05.11.2009, № 26-1 » Про порядок формування і представлення страхувальниками звітів відносно до сум нарахованих внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування органами Пенсійного фонду України , ким визначено ,що : ФО – СПД, у тому числі ті, які обрали ОСО, самі за себе і за членів сім’ї, які беруть участь у провадженні підприємницької діяльності; особи, які забезпечують себе роботою самостійно – займаються адвокатською, нотаріальною, творчою та іншою діяльністю, пов’язаною з отриманням доходу безпосередньо від цієї діяльності, самі за себе формують та подають до органів Пенсійного фонду звіт один раз на рік до 1 квітня року, наступного за звітним періодом.
Таким чином підприємців нашого міста злочинним шляхом , група осіб управління ПФУ у м.__________________ , особа ,яка склала повідомлення розрахунок ____________________________________________ підробила наявність заяви підприємців та начальник ______________________________ у незаконний спосіб на підставі цього повідомлення –розрахунку склав Вимоги про сплату боргу та направив ____________ ( кількість ) підприємцям, скоїли злочин , що носить склад злочину встановленого ст. 358 ( Підроблення документів ) ; ст.206 ( Протидія законній господарській діяльності).
Такі злочинні діяння представників органу державної влади ,Пенсійного фонду України, носять масовий характер і здійснені Пенсійним фондом України по всій території України , що створює загрозу національній безпеці і обороні країни .
Тому звертаємося до всіх членів Ради національної безпеки і оборони України для передачі нашого звернення для розгляду до Ради національної безпеки і оборони України у відповідності до законодавством встановлених повноважень.
Та звертаємося