<span class=' bold ' >С.О. Щодо логіки історії та значення індивідуального розвитку для життя</span>
23 июля 2017

С.О. Щодо логіки історії та значення індивідуального розвитку для життя


Станислав Овчаренко

Див. відео: Світ такий, навіть в Україні – якими є люди самі по собі 

http://svetiteni.com.ua/svit-takiy-navit-v-ukraini-–-yakimi-e-lyudi-sami-po-sobi 

1).

Про що говорить матінка історія? 
1. Про те, що раз досягнутого вже ніхто не відмовиться, особливо ті, хто не переобтяжені творчими здібностями щось зробити своїми руками та мозком. 
Не поступляться нічим. 
2. Якщо чиновник-олігарх вже звик жити чужою пограбованою власністю, вилучаючи кримінальну ренту - вже тільки ЗЗОВНІ та СИЛОЮ можна вилучити знаряддя виробництва з їх рук. 
3. Вся найважлиівіша вакханалія відбувається НЕ в Верховній Раді, а в системі виконавчої влади, якій підпорядковуються законодавча та судова гілки влади. 
4. Просто парламентська робота - найвідкритіша, тому викликає найбішу кількість протестів. 
5. Але центр влади - в адміністрації президента, навіть не в кабміні. Не вистачає лише закритості роботи парламенту та зняття депутатського імунітету - якої прагнуть політично та культурно необізнані люди.

2)

Якось у вирі подій та нагальних потреб потрібно дещо хоча б абстрактно подивитися на наше життя (українське) дещо ширше. Людина взагалі НЕ може зробити більше у якійсь соціальній ролі, якщо вона не отримала гідного виховання та освіти, тренування волі та навичок самостійного мислення, самостійності у виявленні власної волі. 
По-перше, зараз у інформаційний простір ВКИДАЄТЬСЯ ідея про "надмірне завантаження дітей НЕПОТРІБНОЮ учбовою інформацією". Якось забувають, що такі ідеї вкидаються, коли суспільство саме сповзає чи його зіштовхують у смутні часи, де вже непотрібні ні наука, ні справжнє мистецтво, ні філософія. 
Мало, хто знає, що у перші роки радянщини НЕ було викладання історії в школі. Школярам пропагувалося так зване "трудове виховання", що зовсім не означало виховання класних майстрів з добрими результатами праці. Ні - тут полемічно йшло протистояння "перезавантаженності непотрібною інформацією". Діятм та дорослим нашіптують: "Адже ні історія, ні література, ні фізика, ні хімія ні ще щось вам у життя не знадобляться!". 
Це повторюється і зараз: але вже не тільки з ідеологічних причин (вони є, але приховані) - але з простої "економії" свинської олігархії, яка прагне взагалі зруйнувати соціальну сферу держави, залишивши лише КАРАЛЬНУ функцію держави. Яка різниця в оплаті між освіченим педагогом та малограмотним поліцаєм? Куди піде дитина, яка хоче "добре жити"?
Йде тихе, але грунтовне руйнування інфраструктури цивілізованого суспільства України. 
Але громадяни України, якщо вони не барани та не телята, мусять брати приклад з євреїв - які у своїх сім'ях виховання ЗАВЖДИ ставили не нижче, ніж годування та одягання дітей. Саме увага до виховання СВОЇХ дітей вирізняло цю талановиту націю. Українці, що схильні до печерного антисемітизму, краще б вчилися у Ізраїлю - як завойовувати свободу та боронити свою країну - тут Ізраїль - геніальна країна та геніальна нація. 
Саме тому нам потрібна зараз зовсім ІНША філософія життя. Бо та, яку ми успадкували - незмінно веде нас до поразок. Саме тому януковичі, порошенки та ющенки - це вади нашого національного культурного виховання, яке весь час відтворює таких потвор на чолі держави. Незацікавленість у навколишньому світі та світової мудрості, знання весь час складає ситуацію - що цивілізований світ справедливо втрачає до нас цікавість. Нас у світових ЗМІ майже немає - бо вибрані нами потвори складають про нас неприємний образ нації...
Але спочатку - знання до фундаментальних основ та професійна робота до граничної досконалості - З ЦЬОГО треба починати. І НЕ прощати нашим ворогам нічого - до їх знищення - як це теж добре робить Ізраїль!


Комментарии

Оставить комментарий